Da må jeg inn å snike derJa, den ligger på januar 2015![]()
Så bra at jeg får oppskrift![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jeg inn å snike derJa, den ligger på januar 2015![]()
Så bra at jeg får oppskrift![]()
Jeg hadde gitt pille! Kan han ha fått vepsestikk?Ja, har så vondt av han...
Ligger bare å gråter i senga...regner ikke med smertestillende funker på vond tunge???
Jeg ser også jaget...Poden er på vei i seng, jeg ser jaget..
Så hyggelig!Da må jeg inn å snike der![]()
Nei, tror ikke det....har hatt samme greiene en gang tidligereJeg hadde gitt pille! Kan han ha fått vepsestikk?
He he , jada ingen venneproblem her hvertfallHaha...himmel!!populær gutt!
Jeg tror ikke det gjør det, men verdt forsøket kanskje?Ja, har så vondt av han...
Ligger bare å gråter i senga...regner ikke med smertestillende funker på vond tunge???
Huff da, stakkarsJa, har så vondt av han...
Hva er det?Jeg ser også jaget...
Det er sånn det skal være. Hva med tilbehør?
Flaks for deg![]()
Det er jo knallbraHe he , jada ingen venneproblem her hvertfall
Tror jeg snart må prøve...Jeg tror ikke det gjør det, men verdt forsøket kanskje?
Håper jeg ogsåHuff da, stakkars
Håper han snart er bedre![]()
Ååh...det hørtes godt utSyns det
Blir bakedate innimellom daSist lagde vi berlinerboller, og mine ble faktisk best..jeg insisterte på å steke mine i olje, mens han skulle prøve i ovnen slik tanta hans gjør
![]()
Ja, du merker nok treningen godt
Hihi...flinke kyllingen![]()
Nei, tror ikke det....har hatt samme greiene en gang tidligereda hovnet tunga opp i tillegg!
Kanskje vi skal prøve en pille da? Må få ringt lege i morgen..![]()
Ja, gjør det. Er du sikker på at han tåler eple? Hva hadde Jan spist forrige gang det skjedde? Noter deg opp, slik at du kan følge med på det neste gang.Nei, tror ikke det....har hatt samme greiene en gang tidligereda hovnet tunga opp i tillegg!
Kanskje vi skal prøve en pille da? Må få ringt lege i morgen..![]()
Haha...håper den smakte godt ogsåGod trening ja
Den var imponerendehahaha
![]()
Har ikke det desverre...Har du allergipiller liggende? Kan være en allergisk reaksjon på et eller annet..