Skravletråd :)

Ja, har så vondt av han...:(
Ligger bare å gråter i senga...regner ikke med smertestillende funker på vond tunge???
Huff da, stakkars:(
Håper han snart er bedre:)

Flaks for deg:p

Syns det :)
Blir bakedate innimellom da :D Sist lagde vi berlinerboller, og mine ble faktisk best..jeg insisterte på å steke mine i olje, mens han skulle prøve i ovnen slik tanta hans gjør :)

Syns det :)
Blir bakedate innimellom da :D Sist lagde vi berlinerboller, og mine ble faktisk best..jeg insisterte på å steke mine i olje, mens han skulle prøve i ovnen slik tanta hans gjør :)
Ååh...det hørtes godt ut:D flinke dere er!

Nei, tror ikke det....har hatt samme greiene en gang tidligere:rolleyes: da hovnet tunga opp i tillegg!
Kanskje vi skal prøve en pille da? Må få ringt lege i morgen..:)

Har du allergipiller liggende? Kan være en allergisk reaksjon på et eller annet..

Nei, tror ikke det....har hatt samme greiene en gang tidligere:rolleyes: da hovnet tunga opp i tillegg!
Kanskje vi skal prøve en pille da? Må få ringt lege i morgen..:)
Ja, gjør det. Er du sikker på at han tåler eple? Hva hadde Jan spist forrige gang det skjedde? Noter deg opp, slik at du kan følge med på det neste gang.

Har du allergipiller liggende? Kan være en allergisk reaksjon på et eller annet..
Har ikke det desverre...:rolleyes: men han har ikke spist noe uvanlig?! Kan han ha fått i seg noe ute kanskje? Slikket på noe?
Han skal få lov til å sove i midten i natt;)

Back
Topp