Uff...så slitsomtAlene hjemme med barna. Hodepine fra helvete... Lova de hjemmelaga pizza... Kitchen aiden bråker som pokker..
Joda, en lang dag i dag.![]()
Masse god bedring! Håper hodet er bedre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff...så slitsomtAlene hjemme med barna. Hodepine fra helvete... Lova de hjemmelaga pizza... Kitchen aiden bråker som pokker..
Joda, en lang dag i dag.![]()
Takk, du ogsåHåper alle får en fin lørdagskveld![]()
Håper formen hjelper på snartSnart sovet hu minste. Hu største gikk på besøk. Da blir det paracet og sofa ja. Sette på noe shit på tv jeg ikke må de. Men greit med bakgrunnsstøy.
TakkUff...så slitsomt
Masse god bedring! Håper hodet er bedre...![]()
Ååh...så koseligVi har hatt en fantastisk dag på tusenfryd, ble belønnetmed at vi er verdens snilleste foreldre fra poden, kan vel ikke bli bedre da.)
Takk for detTakk, du også![]()
Kos dere med mat og tvHer har vi gravd hele dagen, og det går forsiktig for ikke å treffe på noen vannledninger
Nå blir det pølser og spaghetti snart, og film på tv'n kanskje![]()
Lige måde!Ønsker alle en super lørdagskveld![]()
Nr 1. Må jo begynne fra start.Tror den trenger litt mer tid på å virke. Satser på det kommer seg etterhvert.
![]()
Kommet langt med gravinga?
Så flinke dere er![]()
Jeg har noen svære paraceter jeg fikk av legen. Så er ikke helt sikker på om jeg bør ta mer enn det daJa seøvfølgelig mp man det, blir jo som en serie
Jeg pleier å kombinere med ibux, og syns det ofte fungerer bedre. Håper det hjelper snart uansett
Har fått ta en vegg i dag + drenering fra en gammel brønn, så to vegger igjen før vi må vaske, mure, pusse og fylle igjen.
Er jo så mye stein i denne hagen, så det er slitsomt for den stakkars graveren og![]()
Det er det absoluttSå koselig tilbakemelding å få![]()
Ja, det går fintGår det bra?![]()
Flere som ser skal vi danse?
Takk for detLige måde!![]()
Var vel på tide daTakk for det
Det må jo gjøres en gang. Er jo ikke gjort siden 1959![]()
Ja, det går fint
Skal vi danse sto på i bakgrunnen her, men nå har visst mannen fått tak i fjernkontrollen....![]()