Skravletråd :)

Her har datteren til mannen bursdag, så det blir en liten feiring:D
Ellers skal jeg trene og kose med barna....og spise snop i kveld:p

Du da?

Hørtes ut som en kos plan ;)

Her fortsetter gravinga ;)

Mandag til tirsdag:D
Og tirsdag til onsdag....og fredag til lørdag...og lørdag til søndag...og søndag til mandag...:rolleyes::p
Nei, så ikke Idol! Gikk jeg glipp av noe?:p
Det var mange netter! Du gikk ikke glipp av så mye. Uten tvil de to beste som gikk videre.

Ser innom mens eg ventar på verdas beste spagetti :D Eller, indianerguru som nokon kallar det :)

Innom jeg også. Ungen er skammelig trøtt. Bare sutrete, vil ikke leke, spise, være på fanget, slappe av, sove, gå tur eller noe. Hun bør få seg en napp. Hun holder ikke ut til i kveld og tiden renner snart fra oss... Dette blir slitsomme timer. Bekkenet ber meg slappe av. Får ikke gjort det. Hulerboermannen er ikke hjemme.

Alene hjemme med barna. Hodepine fra helvete... Lova de hjemmelaga pizza... Kitchen aiden bråker som pokker..
Joda, en lang dag i dag. :(

Håper alle får en fin lørdagskveld:)

Snart sovet hu minste. Hu største gikk på besøk. Da blir det paracet og sofa ja. Sette på noe shit på tv jeg ikke må de. Men greit med bakgrunnsstøy.

Alene hjemme med barna. Hodepine fra helvete... Lova de hjemmelaga pizza... Kitchen aiden bråker som pokker..
Joda, en lang dag i dag. :(

Huff da. Hvordan går det med hodet?

Vi har hatt en fantastisk dag på tusenfryd, ble belønnetmed at vi er verdens snilleste foreldre fra poden, kan vel ikke bli bedre da.)

Jævlig. Men nå sover minsta. Største gikk på rommet å så litt film før sovetid. Og jeg døser på sofaen med Saw på tv.

Hjelper ikke med paracet heller? :/
Håper det hjelper med litt søvn etterhvert da ;)

Hvilken saw da? :)

Vi har hatt en fantastisk dag på tusenfryd, ble belønnetmed at vi er verdens snilleste foreldre fra poden, kan vel ikke bli bedre da.)

Så koselig tilbakemelding å få :)

Her har vi gravd hele dagen, og det går forsiktig for ikke å treffe på noen vannledninger :D
Nå blir det pølser og spaghetti snart, og film på tv'n kanskje :D

Hjelper ikke med paracet heller? :/
Håper det hjelper med litt søvn etterhvert da ;)

Hvilken saw da? :)
Nr 1. Må jo begynne fra start. :) Tror den trenger litt mer tid på å virke. Satser på det kommer seg etterhvert. :)
Kommet langt med gravinga?

Innom jeg også. Ungen er skammelig trøtt. Bare sutrete, vil ikke leke, spise, være på fanget, slappe av, sove, gå tur eller noe. Hun bør få seg en napp. Hun holder ikke ut til i kveld og tiden renner snart fra oss... Dette blir slitsomme timer. Bekkenet ber meg slappe av. Får ikke gjort det. Hulerboermannen er ikke hjemme.
Uff da...:confused:
Håper hun fikk seg en liten dupp?

Back
Topp