Skravletråd :)

Takk:D
Er på Torp flyplass og superspeed til Danmark;)
Så flott. Hva har småkjeltringer med seg egentlig? Hvis dere stopper en helt vanlig person og de har en halvliter pils for mye og en vinflaske for mye, hva blir konsekvensene hvis de aldri har blitt tatt før?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Takk:D
Er på Torp flyplass og superspeed til Danmark;)

Har du jobbet der lenge? Kanskje jeg traff på deg da jeg bodde i Irland...hang litt på Torp da ;) hehe
Flytta dit i 2006

Får vel se om jeg finner noe fancy kjøtt, siden du skrøt så ille av den kenguruen din ;) hehe
Tar ikke mer enn et kvarter fra jobb, så greit å svippe bortom når jeg ikke skal trene :D
Ja, kenguru må du ta med. Det neste i fryseren er lama, blir spennende å prøve. Vi skal også prøve pyton. Ganske skuffet over indrefilet av krokodille.

♡Jente 05.07.2013♡

skjønner ingenting jeg. Det høres ut som noen kaster stein på ei blikkplate eller i en blikkboks..
Kan ikke forklare det på en bedre måte.. Å det høres ut som det kommer fra kjøkkenet.

Avtrekket til vifta kanskje? Vi har noen sånne rare lyder innimellom vi og ;)

Hahaha, ja, det var tanken! Neida... Men nå står ikke hun der du skal forbi uansett..

♡Jente 05.07.2013♡

Heldigvis...haha :)
Neida, pleier å være veldig flink jeg ;)
Men syns ølkvota er litt liten... :p

Ja, kenguru må du ta med. Det neste i fryseren er lama, blir spennende å prøve. Vi skal også prøve pyton. Ganske skuffet over indrefilet av krokodille.

♡Jente 05.07.2013♡

Pleier å handle på Maximat. Har du oversikt over hvor det ligger der?
Må jo prøve ut litt forskjellig vel. Gøy med noe nytt :D

Pleier å handle på Maximat. Har du oversikt over hvor det ligger der?
Må jo prøve ut litt forskjellig vel. Gøy med noe nytt :D
Ja, i frysedisken som er på enden av de lange frysediskene. Ikke nærmest melka, men nærmest taco'n hvis du skjønner. Hvilken av diskene av de som peker i den retningen husker jeg ikke, men ca midt på. Det er kanskje ganske nærme taco'n når jeg tenker meg om.

♡Jente 05.07.2013♡

Ja, teit man ikke kan ta med et brett med folkeøl.

♡Jente 05.07.2013♡

Absolutt. Om man har med et brett/eller to for den saks skyld, så er det jo til eget bruk....

Hopper i dusjen og skal prøve å få gjort litt før fysio Kl 13. Vi får snakkes mer siden.

♡Jente 05.07.2013♡

Synes et brett er greit, men to liter er latterlig.

♡Jente 05.07.2013♡

Enig!
Men nå kan man vel bytte ut tobakks kvota med alkohol da. Men blir fortsatt ikke et brett... haha ;)

Enig!
Men nå kan man vel bytte ut tobakks kvota med alkohol da. Men blir fortsatt ikke et brett... haha ;)
Det er nettopp det... Man får kanskje med seg ett brett om man drar to personer og ikke tar med sprit og tobakk... Om man er borte over 24 timer som reglene sier.. Kremt!

♡Jente 05.07.2013♡

Hva skal dere jentene finne på i kveld da?
Kos deg med "kjørerundt" dagen :)
Vel. Sikkert se Tingeling mens vi spiser middag :p Hihi. Og når de er i seng da blir det alenekos foran tvn for meg :D

Våkna i halv fem tiden i dag av nokon rare lydar og skjønte svært lite. Det pleier å vere det tidspunktet Arin våknar, men det kunne ikkje vera han. Måtte konsentrera med sikkelig for å høyre kva lyd det var! Det går opp for meg at det er knurring og Rulle er i rommet. Det er mørkt men eg klara å sjå konturene hans. Det skal seiast at eg ALDRI har høyrt katta knurra før og skjønte veeeeldig lite. Etter nokon minuttar med intens stirring ser eg at han har noko i munnen. Plutsleg slepper han det ned på golvet og "det" pilar rundt med Rulle etter. Får på lyset og ser at ser er ei jævla spissmus! Levande mus!! O.o Vekker Kenneth og han får Rulle med mus i munn ned trappa og ut luka. Der blir me ståande litt og sjå på Rulle som leikar med musa...
Han har tatt med ei dau mus inn når han var kattunge og ellers pleier han å legga dei på trappa ute. Dagens ææææsj og fysj!!!

Våkna i halv fem tiden i dag av nokon rare lydar og skjønte svært lite. Det pleier å vere det tidspunktet Arin våknar, men det kunne ikkje vera han. Måtte konsentrera med sikkelig for å høyre kva lyd det var! Det går opp for meg at det er knurring og Rulle er i rommet. Det er mørkt men eg klara å sjå konturene hans. Det skal seiast at eg ALDRI har høyrt katta knurra før og skjønte veeeeldig lite. Etter nokon minuttar med intens stirring ser eg at han har noko i munnen. Plutsleg slepper han det ned på golvet og "det" pilar rundt med Rulle etter. Får på lyset og ser at ser er ei jævla spissmus! Levande mus!! O.o Vekker Kenneth og han får Rulle med mus i munn ned trappa og ut luka. Der blir me ståande litt og sjå på Rulle som leikar med musa...
Han har tatt med ei dau mus inn når han var kattunge og ellers pleier han å legga dei på trappa ute. Dagens ææææsj og fysj!!!
Hahaha, hva disse dyra kan finne på. Rulle var vel stolt da og ville vise mamma og pappa hvor flink han hadde vært.

♡Jente 05.07.2013♡

• Liker
Reactions: EJ
Hahaha, hva disse dyra kan finne på. Rulle var vel stolt da og ville vise mamma og pappa hvor flink han hadde vært.

♡Jente 05.07.2013♡

Japp, til fars store fortvilelse! Tenk å bli vekt ein gong på natta...! Prøv tre til fem gonger! :P

Back
Topp