I dag skal jeg til fysio. Husker ikke om det var 11 eller 13...God morgen alle sammen
Hva står på planen deres i dag?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag skal jeg til fysio. Husker ikke om det var 11 eller 13...God morgen alle sammen
Håper du fant ut av det!!litt begge delerden er irriterende fordi jeg ikke finner ut hvor den kom fra.. (har ikke hørt den på en stund nå).
skummel fordi jeg ikke vet hva der er.
Moro!!ooooh! NCIS på TV.. Me like!!!
Ååh...så heldig du erGleder meg til mannen drar på guttkveld en gang i mnd.. hehe![]()
Hørtes da veldig vondt utBryting på treninga i dag, og fikk en albue i trynetgjør ikke vondt, men er litt stivt og litt i veien for synsfeltet
![]()
Bor du langt fra Sverige?Fikse teppet til bestemor etter jobb, og kanskje sverige en tur
Hba med deg?
Uff...er så vondt når de gråterDa jeg egentlig skulle til å reise meg for å gå på badet, våknet ettåringen. Skikkelig sår gråt og sluttet ikke selv om vi satt oss litt i stolen på rommet hennes. Hun prompet litt mens hun gråt og jeg vet også at hun har en jeksel på vei. Hun kan jo alltids bare hatt en drøm, men når man ikke kan spørre og man prøver alle triks i boka på å få stoppet gråten uten hell... Ble det en paracet.... Nå sover hun endelig igjen og jeg kan gå på badet. Får vondt i mammahjertet når hun gråter på den måten der..
♡Jente 05.07.2013♡
Håper du har sovet godtMå finne senga jeg, skravles sikkert i morgen![]()
Håper fysio er snill mot degI dag skal jeg til fysio. Husker ikke om det var 11 eller 13...
♡Jente 05.07.2013♡
nei.. fant aldri ut av detHåper du fant ut av det!!![]()
Er faktisk ein av dei bedre nettene på lengeSeie vel sitt
![]()
Heldigvis tok Rulle med seg musa ut igjen![]()
Når jr no skal ta sin første dupp skal eg legga meg litt eg og![]()
Hva skal du ha i Sverige?
♡Jente 05.07.2013♡
Håper du har hatt en fin nattGod natt![]()
God morgenNatta alle. Sees i morgen![]()
♡Jente 05.07.2013♡
God morgenGod morgen![]()
Hihi...god morgen!Gooooood morning Norway(Les det med Robin Williams si stemme frå God morning Vietnam
)
Ååh...så heldig du er![]()
God morgenGod morgen alle sammen