>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Blir veldig ladylike når jeg skal pynte meg daSant santIkke mye "ladylike" der i gården nei
hehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir veldig ladylike når jeg skal pynte meg daSant santIkke mye "ladylike" der i gården nei
hehehe
Det går jo på løpende bånd her...Ikke i det hele tatt![]()
Hihi jaHørtes godt ut med den rapen
Hehe
ja og du kler det! Du har stilen til detBlir veldig ladylike når jeg skal pynte meg daDa er det 50 tallskjoler og vesker og øyenskygge og alt som er jentete som teller
Hihi. Jeg kan om jeg vil da
![]()
Kommer nok skal du seÅåh, vil så gjerne ha en nååå!!! *sukk*
Det kommer vel en fra deg i ny og ne også i dag tenker jeg... hvordan får det men "chickenfingers"?![]()
Var nydeligMmm...hørtes godt ut![]()
hva har du gjort med fingertuppen din!? *oppgitt*De er rene men veldig tørre...tror kanskje det har mer med gjørmegraving å gjøre enn kylling da
Men mangler brått en fingertupp...hahaha
Takk du ♡ja og du kler det! Du har stilen til det![]()
bare hyggelig!Takk du ♡![]()
Ser detteDet går jo på løpende bånd her...![]()
Gni det innVar nydelig![]()
*GNI GNI GNI GNI*Gni det inn![]()
rekker jo ikke svar på ett innlegg før det kommer 2 nye varsler herSer dettekaklehøner!!
hva har du gjort med fingertuppen din!? *oppgitt*
heheh skjønner. Har ei venninne som hadde ett ublidt møte med en 5tonns graver i fjord.. hun er nå den stolte eier av 8 hele og 2 stussa tærSyntes bare det passet inn litt i det andre...
Fingertuppen mistet jeg for 12 år siden da jeg var lærling som møbelsnekker![]()
Syntes bare det passet inn litt i det andre...
Fingertuppen mistet jeg for 12 år siden da jeg var lærling som møbelsnekker![]()
Kommer nok skal du seheldige du!!
ALL IN!Håper det snartall in i junitermin
![]()
rekker jo ikke svar på ett innlegg før det kommer 2 nye varsler her![]()
kaklehøner?? dette er vel ingenting hahahahaha