hhahahahah savna meg nå?HVOR har du vært ????
Har hvert fullbooket hele helgen.. Er ikke før nå at jeg har fått satt meg ned..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hhahahahah savna meg nå?HVOR har du vært ????
POLKAGRISER!!!
ja jeg vet... Jeg er svak![]()
jaja.. med dere online så er jo ikke det vanskeligTss...det tar du kjapt igjen![]()
hahaha skal stappe noen igjennom skjermen!Send noen hit!! Nå har du skrytt av de polkagrisene litt fir mange ganger...hahaha
Nettopp spist kylling med en hånd, så må gå og vaske meg...![]()
Ja, ja...da har dere noe å pusle med utover uka da![]()
hørtes godt ut!Nom. Da er rullekebab og bacon og cheeseburger bestilt. Dagen derpå mat er snadderBarna spiste middag hos oldemora
![]()
Nom. Da er rullekebab og bacon og cheeseburger bestilt. Dagen derpå mat er snadderBarna spiste middag hos oldemora
![]()
Snadder utav en annen verdenhørtes godt ut!
Hahaha. NeiSender du rullekebaben hit?![]()
Ja det kan jeg tenke meg.. Å jeg fikk ikke no særlig lyst på "junk" selv akkurat nå!Snadder utav en annen verden![]()
Hahaha. NeiVi er sultne her i hus på noe junk
![]()
Hihi *sowwy*Ja det kan jeg tenke meg.. Å jeg fikk ikke no særlig lyst på "junk" selv akkurat nå!
Dumma!Hihi *sowwy*![]()
![]()
Kose deg ekstra neste helg daHar nettopp ete 1,5 brødskive med fiskekaker på.. Men fekk veeeeeldig lyst på rullekebab no! Skal heim til helga og der har dei ein utruleg god rullekebab![]()
Ja, det gjør man faktisk
Selvom det noen ganger er vemodig å vite at man aldri skal gå gravid, føde eller ha bitteliten baby igjen...![]()
Allways and foreverDumma!![]()
hhahahahah savna meg nå?![]()
Har hvert fullbooket hele helgen.. Er ikke før nå at jeg har fått satt meg ned..![]()
hahaha skal stappe noen igjennom skjermen!
Kylling er gris! Du må ha våtservietter! Det fikser ALT![]()