Skravletråd :)

Ojsann. Oldemor ringer og spør om begge barna vil overnatte der i natt :P Hva skal man finne på i kveld da gitt :P Haha

God formiddag :)
Her er det straks lunsj. Merkelig det der med at keg må ordne det, mens mannfolka graver. Jeg vil også!!! :D

Dere driver med i dag da?

Haha jo helt klart. Verste er at det er visst alltid minsta på snart 4 år som finner på ting, eldste på 8,5 år bare orker ikke stanse hu :P Fint å ha noen å skylde på :D Hahaha!
Haha...så smart:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå blir det fest ja... ? Hehe ;)
Åja. :D Det er den store vaske huset dagen før vi kjører til oldemor. Som regel når vi har barnevakt er det rn god grunn (bryllup, 30 årsfester og halloween osv) Mao. Sjelden vi egentlig har huset hele alene hele kvelden :D Så da tar vi en fest her hjemme. Isbiter og baccardi, captain morgan og cola. Kommer til å bli så gøy atte :D Unga gleder seg til å sove hos oldemor :D

Ser snart ende på rydde/ømmøbblere/bytte romgreia mi nå. Byen neste, for å kjøpe gardiner.:)

Første kom tre dager før termin... Derfor dette er litt vel spennende. Vil jo helst ikke ha på nyttårsaften.. Nå kan det være at jeg får planlagt KS, så vet ikke helt hva som skjer enda. Jordmor har sendt henvisning til sykehuset...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Blir det keisersnitt så blir det jo desemberbarn da:) helt greit!

Blir det keisersnitt så blir det jo desemberbarn da:) helt greit!

Ja, blir fort det. Skal på sykehuset 30/9 for å snakke om det.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Veslegutt er syk i gjen:(

Ønsker alle en fin lørdagsettermiddag og kveld:):D

Åja. :D Det er den store vaske huset dagen før vi kjører til oldemor. Som regel når vi har barnevakt er det rn god grunn (bryllup, 30 årsfester og halloween osv) Mao. Sjelden vi egentlig har huset hele alene hele kvelden :D Så da tar vi en fest her hjemme. Isbiter og baccardi, captain morgan og cola. Kommer til å bli så gøy atte :D Unga gleder seg til å sove hos oldemor :D

Det blir sikkert moro :D
Deilig når noen spør sånn for moroskyld kan jeg tenke meg ;)
Hæla i taket.hehe :p

Et nok stas å sove hos oldemor ja :)

Back
Topp