Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...så smartHaha jo helt klart. Verste er at det er visst alltid minsta på snart 4 år som finner på ting, eldste på 8,5 år bare orker ikke stanse huFint å ha noen å skylde på
Hahaha!
Å så deilig med barnefri kveld.Ojsann. Oldemor ringer og spør om begge barna vil overnatte der i nattHva skal man finne på i kveld da gitt
Haha
Åja.Nå blir det fest ja... ? Hehe![]()
Kos deg!ÅjaBaccardi er handla inn
![]()
Gardin shopping! Kjekt!Ser snart ende på rydde/ømmøbblere/bytte romgreia mi nå. Byen neste, for å kjøpe gardiner.![]()
Blir det keisersnitt så blir det jo desemberbarn daFørste kom tre dager før termin... Derfor dette er litt vel spennende. Vil jo helst ikke ha på nyttårsaften.. Nå kan det være at jeg får planlagt KS, så vet ikke helt hva som skjer enda. Jordmor har sendt henvisning til sykehuset...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Det funker ogsåJeg får tenke topp4 jeg da... Hehe
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, blir fort det. Skal på sykehuset 30/9 for å snakke om det.Blir det keisersnitt så blir det jo desemberbarn dahelt greit!
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh, så gøy! Kos deg masseTitter innom fra utdrikkingslag
Have fun!Titter innom fra utdrikkingslag
ikke det gøyeste jeg gjør akkuratGardin shopping! Kjekt!
♡Overgangen feb/mars♡
Kos deg!Titter innom fra utdrikkingslag
Åja.Det er den store vaske huset dagen før vi kjører til oldemor. Som regel når vi har barnevakt er det rn god grunn (bryllup, 30 årsfester og halloween osv) Mao. Sjelden vi egentlig har huset hele alene hele kvelden
Så da tar vi en fest her hjemme. Isbiter og baccardi, captain morgan og cola. Kommer til å bli så gøy atte
Unga gleder seg til å sove hos oldemor
![]()