Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt går... HeheJo, det tror jeg det er
Ikke noe for meg da, så mye klarer jeg ikke skravle
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi må jo satse på detHåper at det virker da
Ja, det gjør det velAlt går... Hehe
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Er det ikke alltid toppen?
♡Jente 05.07.2013♡
Der gikk mannebeinetHar ordna barnevakt for eldste neste helg, nå mangler vi bare for hu minste
Må dele de litt opp. Merkelig nok oppfører de seg så mye finere da![]()
Tenkte å ta en siste fest før nye jobben hans. Han begynner i ny jobb 1.oktober og da blir det ikke noe festligheter for hans del før våren kommer igjenHva skal dere neste helg da?
Tenkte å ta en siste fest før nye jobben hans. Han begynner i ny jobb 1.oktober og da blir det ikke noe festligheter for hans del før våren kommer igjenSå hadde vært gøy å fått ta en siste sammen for dette året
![]()
Jo, tror han gleder seg veldig. Er veldig mye bedre betalt enn nå også. Bare på vinterhalvåret tjener han minst 13 000 kr mer i mnd liksom. Og pensjonen er dobbelt av hva han hadde. Også reiser de til Spania hvert 3.år med følgeHøres ut som en bra plan
Spennende jobb han har fått eller?
Har aldri noe mål egentligHar du noe mål denne mnd? Er det toppen eller?
Junibarn er absolutt bedre enn desember...Hva synes du om desemberbarn kontra juni? Halvannet år på de to siste dine ser jeg. Blir det her også. Vet bare ikke om det blir et eller to årskull mellom...
♡Jente 05.07.2013♡
Jo, tror han gleder seg veldig. Er veldig mye bedre betalt enn nå også. Bare på vinterhalvåret tjener han minst 13 000 kr mer i mnd liksom. Og pensjonen er dobbelt av hva han hadde. Også reiser de til Spania hvert 3.år med følgeD haha for meg)
Og det er sjanse for å stige i gradene der. Iforhold til der han varMindre tid for han hjemme, men det går fint. Jeg overlevde de 4 første årene sammen når han var langtransportsjåfør, jeg overlever at han gjerne må jobbe litt netter og sånt nå
![]()
Topp3 er vel et greit mål?Er det ikke alltid toppen?
♡Jente 05.07.2013♡
Hehe...samme her...de er som engler hver for seg!Der gikk mannebeinetHar ordna barnevakt for eldste neste helg, nå mangler vi bare for hu minste
Må dele de litt opp. Merkelig nok oppfører de seg så mye finere da![]()
AbsoluttHøres ikke dumt med litt ekstra nei.
Man overlever det meste bare man er forberedt på det tror jeg, så det klarer du nok helt fint![]()
Haha, merkelig det derHehe...samme her...de er som engler hver for seg!![]()
Utspekulerte vil jeg kalle detHaha, merkelig det derDe leker fint sammen også
Bare litt mer... oppfinnsomme liksom
![]()