Skravletråd :)

Alt går... Hehe

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, det gjør det vel:p
Men har en del annet som må prioriteres også:)
Så derfor er det ikke topp prioritet å havne høyt opp på lista for meg.
Holder lenge å være der, er jo mange fine premier:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Der gikk mannebeinet :) Har ordna barnevakt for eldste neste helg, nå mangler vi bare for hu minste :P
Må dele de litt opp. Merkelig nok oppfører de seg så mye finere da :P

Der gikk mannebeinet :) Har ordna barnevakt for eldste neste helg, nå mangler vi bare for hu minste :P
Må dele de litt opp. Merkelig nok oppfører de seg så mye finere da :P

Hva skal dere neste helg da?

Hva skal dere neste helg da?
Tenkte å ta en siste fest før nye jobben hans. Han begynner i ny jobb 1.oktober og da blir det ikke noe festligheter for hans del før våren kommer igjen :P Så hadde vært gøy å fått ta en siste sammen for dette året :D

Tenkte å ta en siste fest før nye jobben hans. Han begynner i ny jobb 1.oktober og da blir det ikke noe festligheter for hans del før våren kommer igjen :P Så hadde vært gøy å fått ta en siste sammen for dette året :D

Høres ut som en bra plan :)

Spennende jobb han har fått eller?

Høres ut som en bra plan :)

Spennende jobb han har fått eller?
Jo, tror han gleder seg veldig. Er veldig mye bedre betalt enn nå også. Bare på vinterhalvåret tjener han minst 13 000 kr mer i mnd liksom. Og pensjonen er dobbelt av hva han hadde. Også reiser de til Spania hvert 3.år med følge (:D haha for meg)
Og det er sjanse for å stige i gradene der. Iforhold til der han var :D Mindre tid for han hjemme, men det går fint. Jeg overlevde de 4 første årene sammen når han var langtransportsjåfør, jeg overlever at han gjerne må jobbe litt netter og sånt nå ;)

Hva synes du om desemberbarn kontra juni? Halvannet år på de to siste dine ser jeg. Blir det her også. Vet bare ikke om det blir et eller to årskull mellom...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Junibarn er absolutt bedre enn desember...:)
Min mellomste har bursdag nøyaktig en uke før julaften, så blir litt voldsomt med feiringer og gaver.. Dessuten synes jeg det er koseligere å arrangere barnebursdag på sommeren!:D
Men, men...sånt kan man jo (heldigvis) ikke bestemme;)
Blir spennende med to så tette hos deg også! Kom første på termin??:)

Jo, tror han gleder seg veldig. Er veldig mye bedre betalt enn nå også. Bare på vinterhalvåret tjener han minst 13 000 kr mer i mnd liksom. Og pensjonen er dobbelt av hva han hadde. Også reiser de til Spania hvert 3.år med følge (:D haha for meg)
Og det er sjanse for å stige i gradene der. Iforhold til der han var :D Mindre tid for han hjemme, men det går fint. Jeg overlevde de 4 første årene sammen når han var langtransportsjåfør, jeg overlever at han gjerne må jobbe litt netter og sånt nå ;)

Høres ikke dumt med litt ekstra nei.

Man overlever det meste bare man er forberedt på det tror jeg, så det klarer du nok helt fint ;)

Høres ikke dumt med litt ekstra nei.

Man overlever det meste bare man er forberedt på det tror jeg, så det klarer du nok helt fint ;)
Absolutt :D Jeg klarer meg veldig fint alene med barna, mye billigere i ukene på mat også :P Haha. Ser hvem som er pengesluket i matveien her i hus :P Nei, blir godt å få litt ekstra penger. Alt ordner seg for snille piker sier de vel? Nå har vi virkelig vært gjennom det meste av dritt, så er glad ting ordner seg for oss :D

Back
Topp