Høres deilig utVeldig
Så nå er vi tilbake. Spiste middag hos søstera mi. Så unga hoppa på trampoline og jeg og søster har da solt oss på terrassenHerlig avslappende dag
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres deilig utVeldig
Så nå er vi tilbake. Spiste middag hos søstera mi. Så unga hoppa på trampoline og jeg og søster har da solt oss på terrassenHerlig avslappende dag
![]()
Så braTakk, den har vært super
Og din?
Så snill du erJa, også har jeg gitt svigermor en bukett hvite roserFordi hu har hjulpet oss så masse når jeg gikk med krykkene. Kjørte og henta på meg, barna. Ja, alt vi trengte hjelp til, gjorde hu
Så hu fortjente egentlig så mye mer, men en bukett gjorde godt det også så jeg
Fikk stor klem
![]()
Den aller beste er huSå snill du er
Og for en flott svigermor du har!
Krysser fingreDa har lillemor sovnet for kvelden
Håper det varer lenge. Planlegger en rolig kveld her. Kanskje begynne på en ny serie
Takk for det. Vi prøver oss på første episode av Vikings nåKrysser fingre
Kos deg!
Håper ikke du blir syk!!Så bra
Har vært helt okei her. Ble en lang dag på jobb og jeg begynner å få vondt i halsen:/ håper det går over til i morgen
Flotte gaver detFerdig med 3 julepakker og 1 bursdagspakke
Løv ebay
Så ble sengetøy med starwars til min nevø + ei drikkeflaske med Liverpool logo.
Sengetøy med Dora og en dukke Doka til min niese.
Sengetøy med sminke og dill og ei veske til min andre niese.
Og Anna og Elsa plysjdukker til minsta her i hus som fyller år om ikke lenge![]()
Lykke tilDreneringsgrøft. Har gravd under verandaen for hånd, og har ventet på en tilgjengelig graver til de resterende 3 veggene. Så nå håper vi på tørr kjeller etterhvert![]()
Så hyggeligJa, også har jeg gitt svigermor en bukett hvite roserFordi hu har hjulpet oss så masse når jeg gikk med krykkene. Kjørte og henta på meg, barna. Ja, alt vi trengte hjelp til, gjorde hu
Så hu fortjente egentlig så mye mer, men en bukett gjorde godt det også så jeg
Fikk stor klem
![]()
Kos deg med stillhetenDa har lillemor sovnet for kvelden
Håper det varer lenge. Planlegger en rolig kveld her. Kanskje begynne på en ny serie
God bedringSå bra
Har vært helt okei her. Ble en lang dag på jobb og jeg begynner å få vondt i halsen:/ håper det går over til i morgen
Håper det jeg ogsåHåper ikke du blir syk!!
Så flink du erJeg kom hjem fra jobb, satte meg på sykkelen for å sykle å se på poden spille kamp620 kcal brent av, yey.
Takk for detKos deg med stillheten![]()
Serie da?Takk for det
Akkurat begynt på en ny serie nå
Takk, veldig deilig å synke ned i sofaen nåSå flink du er![]()
Forstår jeg godtTakk, veldig deilig å synke ned i sofaen nå