Skravletråd :)

Nei, de har jeg heldigvis ikke møtt på:P
Kanskje ikke vi har slike her i byen??

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, tror de trives best på landet :p

Men i helga er det jeg som skal plage dem ihvertfall :D hehe

Hva skal dere grave??:)

Dreneringsgrøft. Har gravd under verandaen for hånd, og har ventet på en tilgjengelig graver til de resterende 3 veggene. Så nå håper vi på tørr kjeller etterhvert :D

Nei, tror de trives best på landet :p

Men i helga er det jeg som skal plage dem ihvertfall :D hehe
Haha...gi dem inn!!:P
Bor jo liksom på landet jeg også...til og med på en gård!:P men ingen skumle steiner..

Dreneringsgrøft. Har gravd under verandaen for hånd, og har ventet på en tilgjengelig graver til de resterende 3 veggene. Så nå håper vi på tørr kjeller etterhvert :D
Kjedelig jobb, men veldig viktig!:)

Haha...gi dem inn!!:P
Bor jo liksom på landet jeg også...til og med på en gård!:P men ingen skumle steiner..

Hm..da følger de sikkert bare etter meg da :eek:

Håper alle har hatt en fin dag så langt:)

Så deilig å få unna noen gaver!:D

Veldig :D

Så nå er vi tilbake. Spiste middag hos søstera mi. Så unga hoppa på trampoline og jeg og søster har da solt oss på terrassen :D Herlig avslappende dag :D

Ja, også har jeg gitt svigermor en bukett hvite roser :D Fordi hu har hjulpet oss så masse når jeg gikk med krykkene. Kjørte og henta på meg, barna. Ja, alt vi trengte hjelp til, gjorde hu :) Så hu fortjente egentlig så mye mer, men en bukett gjorde godt det også så jeg :D Fikk stor klem :D

Da har lillemor sovnet for kvelden:)
Håper det varer lenge. Planlegger en rolig kveld her. Kanskje begynne på en ny serie:)

Ja, også har jeg gitt svigermor en bukett hvite roser :D Fordi hu har hjulpet oss så masse når jeg gikk med krykkene. Kjørte og henta på meg, barna. Ja, alt vi trengte hjelp til, gjorde hu :) Så hu fortjente egentlig så mye mer, men en bukett gjorde godt det også så jeg :D Fikk stor klem :D
Så koselig, var vel på sin plass med noen blomster da:) Skjønner godt at hun ble glad for det:) greit med besteforeldre som stiller opp.

Så koselig, var vel på sin plass med noen blomster da:) Skjønner godt at hun ble glad for det:) greit med besteforeldre som stiller opp.

Ja absolutt :D Finner ikke en mer hjelpsom og snill svigermor tror jeg :D

Ja absolutt :D Finner ikke en mer hjelpsom og snill svigermor tror jeg :D
Det var godt å høre :) Hører jo mange som har et dårlig forhold, så det er bra at du føler det på den måten:)

Back
Topp