Nei, de har jeg heldigvis ikke møtt påHahahar du ikke møtt noen av dem? De bare later som de sover se...
![]()
Kanskje ikke vi har slike her i byen??
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, de har jeg heldigvis ikke møtt påHahahar du ikke møtt noen av dem? De bare later som de sover se...
![]()
Hva skal dere grave??Endelig hjemme fra jobb og blir møtt av en gravemaskini helga skal vi ha det gøy her!!! Hehe
![]()
Nei, de har jeg heldigvis ikke møtt på
Kanskje ikke vi har slike her i byen??
Hva skal dere grave??
Innom fra kontoret for å hilse på
Haha...gi dem inn!!Nei, tror de trives best på landet
Men i helga er det jeg som skal plage dem ihvertfallhehe
Kjedelig jobb, men veldig viktig!Dreneringsgrøft. Har gravd under verandaen for hånd, og har ventet på en tilgjengelig graver til de resterende 3 veggene. Så nå håper vi på tørr kjeller etterhvert![]()
Hei, heiIkke så mange å hilse på her akkurat nå, mem HEI fra meg![]()
Haha...gi dem inn!!
Bor jo liksom på landet jeg også...til og med på en gård!men ingen skumle steiner..
Virker faktisk sånn!!Hm..da følger de sikkert bare etter meg da![]()
VeldigSå deilig å få unna noen gaver!
Så koselig, var vel på sin plass med noen blomster daJa, også har jeg gitt svigermor en bukett hvite roserFordi hu har hjulpet oss så masse når jeg gikk med krykkene. Kjørte og henta på meg, barna. Ja, alt vi trengte hjelp til, gjorde hu
Så hu fortjente egentlig så mye mer, men en bukett gjorde godt det også så jeg
Fikk stor klem
![]()
Ja absoluttSå koselig, var vel på sin plass med noen blomster daSkjønner godt at hun ble glad for det
greit med besteforeldre som stiller opp.
Det var godt å høreJa absoluttFinner ikke en mer hjelpsom og snill svigermor tror jeg
![]()
Ja, føler jeg er verdens heldigste.Det var godt å høreHører jo mange som har et dårlig forhold, så det er bra at du føler det på den måten
Takk, den har vært superHåper alle har hatt en fin dag så langt