Skravletråd :)

Nam, kake!! Er jo lillelørdag i dag, da er det lov :)

Skal på foreldremøtet jeg å, er ikke supergøy, men greit å få litt info. Ungene klarer jo ikke å fortellel noenting :P

Ellers er jeg delvis lammet i venstrearmen, den sovnet i helgen og våknet aldri igjen. Nerve i klem sier legen. Sliter litt med å jobbe, husarbeid og alt mulig med bare en arm.. :( Sur og lei pga det. Men solen skinner iallefall :)

Huff da, hørtes ikke noe godt ut med den armen :(
Håper den våkner til liv snart, og at du får løs den teite nerva ;)

Nå skal jeg slenge en vask i tørketrommelen og ta meg en dusj. Hodet har gitt seg bittelitt altså om nær eksplosjon er 10, og hodet stort sett er på 8-9, 10 noen ganger, så er jeg på 6 nå.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Nå skal jeg slenge en vask i tørketrommelen og ta meg en dusj. Hodet har gitt seg bittelitt altså om nær eksplosjon er 10, og hodet stort sett er på 8-9, 10 noen ganger, så er jeg på 6 nå.

♡Jente 05.07.2013♡
Godt det er litt bedre , håper det blir ennå bedre snart

Jeg leter etter vintersko til poden, det er det eneste jeg mangler nå. Noen som har vært borti Skechers vintersko?

Jeg leter etter vintersko til poden, det er det eneste jeg mangler nå. Noen som har vært borti Skechers vintersko?
Aldri hørt om, men nå har ikke jeg hørt om så mye enda, siden ungen ikke brukte sko i fjor vinter...

♡Jente 05.07.2013♡

Nam, kake!! Er jo lillelørdag i dag, da er det lov :)

Skal på foreldremøtet jeg å, er ikke supergøy, men greit å få litt info. Ungene klarer jo ikke å fortellel noenting :P

Ellers er jeg delvis lammet i venstrearmen, den sovnet i helgen og våknet aldri igjen. Nerve i klem sier legen. Sliter litt med å jobbe, husarbeid og alt mulig med bare en arm.. :( Sur og lei pga det. Men solen skinner iallefall :)
Lillelørdag ja :D

Oj. Hørtes ikke særlig godt ut da. Nei da man merker hvor mye man faktisk trenger begge armene. Håper den snart våkner da! :)

Hmmm, kake... Kanskje eg må baka i helga :)

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Tror jeg må ta opp noe fra fryseren jeg og...hehe.
Skal jeg bake, blir det nok bare gjørmekake... :p hehe

Har eplekake i frysen, men vil gjerne ha ei saftig sjokoladekake :P

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Har eplekake i frysen, men vil gjerne ha ei saftig sjokoladekake :P

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️
Hvis jeg skulle hatt eplekake, måtte det ha vært med raspet eple eller eplejuice... Store eplebiter er ikke godt på kake...

♡Jente 05.07.2013♡

Hvis jeg skulle hatt eplekake, måtte det ha vært med raspet eple eller eplejuice... Store eplebiter er ikke godt på kake...

♡Jente 05.07.2013♡

Lagar alltid eplekake med små beta :) Likar ikkje eplekake som er overfylt av epler :P

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Pavlova er dødsdigg!!

♡Jente 05.07.2013♡
Lagar alltid eplekake med små beta :) Likar ikkje eplekake som er overfylt av epler :P

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Funker sikkert å bruker eplemost og. Jeg lagde noen wienerbrød i sommer med rabarbra mos. De ble dødsgode :D

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp