Skravletråd :)

Det er vanskelig å lære gamle bikkjer å sitte, vet du. Som hulerboermannen prøver å lære meg, det er lettere for oss og finne en måte å takle disse folka på enn å forandre dem. Men, fy hvor vanskelig det er når det først blåser...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Eneste måten i dette tilfelle er å gjøre alt han sier jeg skal gjøre. Å da går jeg tilbake til å være 14 år!

Taster fra Appen <3

Ja, men kjenner det er stramt liksom. Og kjenner godt vondten under hælen på en måte :P Sikker plata og skruene som presser litt. Men går jo greit, men jeg er enda litt avhengig av paracet for å duge litt her. Og hovner enda opp ser jeg. Menmen :) Går seg vel til regner jeg med :)

Det vil nok gå seg til etterhvert som du blir vant til å bruke den igjen, men vær forberedt på at det kan ta litt tid ;)

Eneste måten i dette tilfelle er å gjøre alt han sier jeg skal gjøre. Å da går jeg tilbake til å være 14 år!

Taster fra Appen <3
Oisann! Det var jo meget ekstremt. Jeg må ofte nikke og si ja, men så gjør jeg det ikke likevel...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Det vil nok gå seg til etterhvert som du blir vant til å bruke den igjen, men vær forberedt på at det kan ta litt tid ;)
Det gjør jeg. Legen snakka om ca 7 uker hos fysio. Så i dag er det ny ringerunde hos fysio for å høre om det er noe ledig en plass. Minuset med å bo en liten plass. Vil helst ikke reise over til byen. Blir både kjøring i en times tid og båttur da...

Back
Topp