Det går så opp og ned om dagen... Ikke helt i slaget..Du ligger jo langt foran, skravler som bare det om dagen du![]()
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går så opp og ned om dagen... Ikke helt i slaget..Du ligger jo langt foran, skravler som bare det om dagen du![]()
Det ser jeg også på, har sett alle før men kan jo se de igjenLigger på sofaen og glor på den syvende himmel. Har vel sett alt. Men greit tidsfordriv også![]()
Åh, det er lenge siden jeg har settLigger på sofaen og glor på den syvende himmel. Har vel sett alt. Men greit tidsfordriv også![]()
Jeg også. Magen knurrerLigger fortsatt i sengen. Kaldt og mørkt rom. Må snart lage mat.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja. Mannebeinet la igjen ett halvt horn så jegDa er det bare å fylke gapet
TuMmY LoVe
Må spise litt daJeg også. Magen knurrer![]()
Skal det. Men innimellom er det så hardt å reise seg fra sofaen liksomMå spise litt da
Eneste måten i dette tilfelle er å gjøre alt han sier jeg skal gjøre. Å da går jeg tilbake til å være 14 år!Det er vanskelig å lære gamle bikkjer å sitte, vet du. Som hulerboermannen prøver å lære meg, det er lettere for oss og finne en måte å takle disse folka på enn å forandre dem. Men, fy hvor vanskelig det er når det først blåser...
♡Jente 05.07.2013♡
Ja, men kjenner det er stramt liksom. Og kjenner godt vondten under hælen på en måteSikker plata og skruene som presser litt. Men går jo greit, men jeg er enda litt avhengig av paracet for å duge litt her. Og hovner enda opp ser jeg. Menmen
Går seg vel til regner jeg med
![]()
Mmm, så godt! Her er det brød med leverpostei, så jeg slipper å være så svimmelJa. Mannebeinet la igjen ett halvt horn så jegOst og skinke gjerne
![]()
Har du sovet godt!?![]()
Oisann! Det var jo meget ekstremt. Jeg må ofte nikke og si ja, men så gjør jeg det ikke likevel...Eneste måten i dette tilfelle er å gjøre alt han sier jeg skal gjøre. Å da går jeg tilbake til å være 14 år!
Taster fra Appen <3
Det gjør jeg. Legen snakka om ca 7 uker hos fysio. Så i dag er det ny ringerunde hos fysio for å høre om det er noe ledig en plass. Minuset med å bo en liten plass. Vil helst ikke reise over til byen. Blir både kjøring i en times tid og båttur da...Det vil nok gå seg til etterhvert som du blir vant til å bruke den igjen, men vær forberedt på at det kan ta litt tid![]()
Tror kråkebolla spreller etter mat også. Full fest der nede nå.Jeg også. Magen knurrer![]()
Synes du også detSkal det. Men innimellom er det så hardt å reise seg fra sofaen liksom![]()
TakkSå flink du er!
♡Jente 05.07.2013♡
Takk for detKos deg på trening og på jobb
Hehe...kos deg på sofaLigger på sofaen og glor på den syvende himmel. Har vel sett alt. Men greit tidsfordriv også![]()
Haha, jaSynes du også det