Det hørtes deilig utLigger fortsatt i sengen. Kaldt og mørkt rom. Må snart lage mat.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes deilig utLigger fortsatt i sengen. Kaldt og mørkt rom. Må snart lage mat.
♡Jente 05.07.2013♡
Hihi herlig daTror kråkebolla spreller etter mat også. Full fest der nede nå.
♡Jente 05.07.2013♡
ÆsjFikk lagt meg til bedre tid, men så våknet jeg brått midt på natta...
Typisk...hehe.
Hva med deg?
Vi hadde kake på jobben i går, men jeg spiser ikke kakeHaha, jaMen har lova å komme ned på jobben en tur når pausen er. Tror de har kake
![]()
Infisert skravletråd. Hyggeligere herVi hadde kake på jobben i går, men jeg spiser ikke kake![]()
Ja, det er jo detHihi herlig da![]()
Ja, humøret er ganske greit i dag. Været er nydelig. Jeg skal straks ut å spise kake på jobben en tur. En slapp-av dag. Etterfulgt av foreldremøte på skolen senere i kveld.. Ikke like gøy, men må jo gjøresGod dag jenterHar dere det bra?
Ja, humøret er ganske greit i dag. Været er nydelig. Jeg skal straks ut å spise kake på jobben en tur. En slapp-av dag. Etterfulgt av foreldremøte på skolen senere i kveld.. Ikke like gøy, men må jo gjøres
Du da?![]()
He he du synes det jaInfisert skravletråd. Hyggeligere her
♡Jente 05.07.2013♡
God dagGod dag jenterHar dere det bra?
Heldige dere er som har det!Jeg har vært i byen å kjøpt vinterbukser til poden, å som jeg liker outleten de har på g-sport i byen her.!
Så herlig med nye klærJeg har vært i byen å kjøpt vinterbukser til poden, å som jeg liker outleten de har på g-sport i byen her.!
Ja, veldig heldig. Varer nok ikke så lenge men enn så lenge har jeg spart utrolig mye penger der.Heldige dere er som har det!
TuMmY LoVe
Greit åed nye vinterklær ja, å ikke minst klær han liker...Så herlig med nye klær
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja så bra som dagen tillaterGod dag jenterHar dere det bra?
Æsjfikk du sove igjen da??
Jeg har sovet som en stein![]()
Så du har fått besøk! Huff...Ja så bra som dagen tillaterTRsmerter ut av en annen verden.. Painkillers ftw!
Men skal inspisere nye simoen til venninna mi i dag! Gleder meg!