Skravletråd :)

E så deilig når barnetv er og ungene vil kose på fanget :D det skjer jo nesten aldri :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååh, skulle gjerne hatt en som skriker i naborommet og jeg da.. :p hehe
Sånn er det før man får sin første eller ? :)

Eg pleie vær heilt ødelagt hvis eg kvile middagslur :p

Ja ikke sant!? Nå sitter jeg bare å gjesper og skal snart legge minsta da. Men får det travelt og våkner etterpå da :p Skal ut å kjøre bil (1 gang på 2 mnd) :D Og ordne siste rest til ett bryllup i morgen. Så det blir bedre. Må farge håret også senere. Shiten :p

ikke jeg heller før jeg møtte mannen. Hahaha :D
De har bananfest en til to ganger i året, hvor alle kler seg ut i banandrakter :p så drar de ofte på byn etter på, og vaktene syns det er kjempegøy! :D
Vi ser sikkert syyyke ut, men gøy iallefall. Fikk til og med gratis drikke et sted i fjor, alle som var banan... hahaha :D
Okei, det var helt nytt for meg:p
Hvordan kler du deg ut som en banan da? :p
Sikkert veldig gøy kan jeg tenke meg:)

Da var helge planene litt forandret ja. Blir brått og Tusenfryd istedenfor graving i morgen :D
Tusenfryd er jo gøy da:D
Tar du alt eller?

Sovet i senga en liten powernap. Skjønner ikke hvorfor det kalles powernap. For jeg er da mye mer trøtt nå enn før :p
Helt enig med deg. Powenap funker ikke for meg, får vondt i hodet jeg da :rolleyes:

Ja ikke sant!? Nå sitter jeg bare å gjesper og skal snart legge minsta da. Men får det travelt og våkner etterpå da :p Skal ut å kjøre bil (1 gang på 2 mnd) :D Og ordne siste rest til ett bryllup i morgen. Så det blir bedre. Må farge håret også senere. Shiten :p

Skal du gifte deg i måren? :eek: :D

Okei, det var helt nytt for meg:p
Hvordan kler du deg ut som en banan da? :p
Sikkert veldig gøy kan jeg tenke meg:)

Banandrakt. .. :p
Kan ta et bilde senere å legge ut om du vil se... hehe

Tusenfryd er jo gøy da:D
Tar du alt eller?

Har hatt lyst lenge, men mannen liker ikke karuseller :/
Søstra mi skal dit med to barn hun har på avlastning, og spurte om jeg ville bli med :D

Tar alt bortsett fra Spinspider... har tatt den en gang, men aldri mer!!! Hahaha :)
Du?

Når jentene er blir det bacon,skinke og ost. :-) men det er tomat, spinat og basillikum i sausen :-P

Taster fra Appen <3

Hørtes godt ut alt sammen!! Bacon så er jeg solgt :D og gjerne litt pepperoni ;)

Har vært en tur i butikken, og nå har jeg kollapset i sofaen:p
Du da?

Tjatrer med dere :p
Har koblet til tv i dag, så nå har vi kanaler bortsett fra internett :D

Back
Topp