Skravletråd :)

Så det:rolleyes:
Hadde blitt sliten selv, jeg:confused:

Han var heldigvis litt mer på godsiden i dag da, så det hjelper før helga. Vet han har mye å tenke på for tiden, som jeg ikke har tenkt å gå i detalj i, men jeg har jo mitt jeg og :)

Jaja, han var fornøyd med meg i dag ihvertfall, så da tar jeg helga med god samvittighet :D

Har lovet gutta en tur på McDonalds:p
Ellers ingenting...;)

Deilig med en helg hvor man ikke har noen planer da :)
De blir nok fornøyd med Mc'Donalds vil jeg tro ;)
Selv skal jeg på bananfest i morgen...hehe :D

Her har det vært en del skravling siden sist:p
Håper alle får en fin helg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Deilig med en helg hvor man ikke har noen planer da :)
De blir nok fornøyd med Mc'Donalds vil jeg tro ;)
Selv skal jeg på bananfest i morgen...hehe :D
Bananfest? Aldri hørt om før:)

Da var jentene mine i hus og jeg skal lage pizza i kveld :-)

Taster fra Appen <3

Bananfest? Aldri hørt om før:)

ikke jeg heller før jeg møtte mannen. Hahaha :D
De har bananfest en til to ganger i året, hvor alle kler seg ut i banandrakter :p så drar de ofte på byn etter på, og vaktene syns det er kjempegøy! :D
Vi ser sikkert syyyke ut, men gøy iallefall. Fikk til og med gratis drikke et sted i fjor, alle som var banan... hahaha :D

Han var heldigvis litt mer på godsiden i dag da, så det hjelper før helga. Vet han har mye å tenke på for tiden, som jeg ikke har tenkt å gå i detalj i, men jeg har jo mitt jeg og :)

Jaja, han var fornøyd med meg i dag ihvertfall, så da tar jeg helga med god samvittighet :D
Så deilig å gå helgen i møte med fornøyd sjef:D

ikke jeg heller før jeg møtte mannen. Hahaha :D
De har bananfest en til to ganger i året, hvor alle kler seg ut i banandrakter :p så drar de ofte på byn etter på, og vaktene syns det er kjempegøy! :D
Vi ser sikkert syyyke ut, men gøy iallefall. Fikk til og med gratis drikke et sted i fjor, alle som var banan... hahaha :D
Hihi...veldig spent på hva en bananfest er:p

Vi kler oss ut som bananer :p hehe.

Da var helge planene litt forandret ja. Blir brått og Tusenfryd istedenfor graving i morgen :D

E så deilig når barnetv er og ungene vil kose på fanget :D det skjer jo nesten aldri :D

Sovet i senga en liten powernap. Skjønner ikke hvorfor det kalles powernap. For jeg er da mye mer trøtt nå enn før :p

Sovet i senga en liten powernap. Skjønner ikke hvorfor det kalles powernap. For jeg er da mye mer trøtt nå enn før :p

Eg pleie vær heilt ødelagt hvis eg kvile middagslur :p

Back
Topp