Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har du?Har dere hatt en fin dag jenter??
Ja, har du?
Kommer en dag i morgen også, alt kan gjøres da.Hehe.. tja, hvert grei den.. sett bort i fra at kjøkkenet ikke ble tatt, gulvene ble bare støvsugd og pavlovaen må vente til i morgenhahhahahaha..
har hvert så sliten i dag![]()
Hehe ja veldig langt, men virket også snill da bare hadde noen øyeblikk man fort kunne få sjokkEr verst på skuespillere og sånt da men...hehe.
Men det tar tid å lære seg navna til alle på trening siden det er så mange
Høres ut som en morsom nazi trening. Hehekan vel kanskje gå litt for langt noen ganger og ja.
Det er da ingentingMå ha ferie for å få det til da. Tar jo brått 4 timer å kjøre
Det er sant, er noen kule lydeffekter av de draktene ja![]()
Hehe ja veldig langt, men virket også snill da bare hadde noen øyeblikk man fort kunne få sjokk![]()
Det er da ingenting
Kjører ofte lengre enn 4 timer bare når jeg skal besøke familien, som jo blir noen gangerog det er en vei, men ville nok ha overnattet et sted før du eventuelt kjørte hjem
![]()
Hehe ja veldig langt, men virket også snill da bare hadde noen øyeblikk man fort kunne få sjokk![]()
Så flott da!Ja, veldig koselig. Han er flink med veslegutt
Aha, ikke like lett da gjerne...Her er det 20min unna med bil![]()
Takk, har hatt en herlig dag!Har dere hatt en fin dag jenter??
Takk, har hatt en herlig dag!
Du?
Haha...er det ikke alltid sånn da?!Hadde hvert bedre om jeg hadde fått gjort det jeg skulle![]()
Desverre joHaha...er det ikke alltid sånn da?!![]()
hvor bor du henn?Derfor jeg må ha ferie
Men fant ut at det bare tar ca 2,5 da hver vei
har ikke noe imot å kjøre, rekker bare ikke etter jobb![]()
God natt snuppa håper du sov godtInnom for å ønske alle god natt!![]()
hvor bor du henn?
trenger ikke si akkurat hvor altså er bare nysgjerrig![]()
det er jo ikke så ille da.
men vet at på sommerleiren så har han pleid å trene der
vet ikke om de fortsatt er på brandbu heller men er virkelig morsomt der og mye man kan lære og mange man kan møte, tøyde ut på en tribune mens jeg så på en trening, da beina nesten i spagaten og hode nesten i gulvet, (var veldig myk) plutselig kommer en mester ifra korea og tar på bakhode mitt, det neste som skjer er at hele overkroppen og panne er i gulvet
helt sprøtt
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app