Skravletråd :)

Har dere hatt en fin dag jenter??

Er verst på skuespillere og sånt da men...hehe.
Men det tar tid å lære seg navna til alle på trening siden det er så mange :)

Høres ut som en morsom nazi trening. Hehe :p kan vel kanskje gå litt for langt noen ganger og ja.
Hehe ja veldig langt, men virket også snill da bare hadde noen øyeblikk man fort kunne få sjokk :p

Må ha ferie for å få det til da. Tar jo brått 4 timer å kjøre :oops:

Det er sant, er noen kule lydeffekter av de draktene ja :)
Det er da ingenting :p
Kjører ofte lengre enn 4 timer bare når jeg skal besøke familien, som jo blir noen ganger :p og det er en vei, men ville nok ha overnattet et sted før du eventuelt kjørte hjem ;)

Det er da ingenting :p
Kjører ofte lengre enn 4 timer bare når jeg skal besøke familien, som jo blir noen ganger :p og det er en vei, men ville nok ha overnattet et sted før du eventuelt kjørte hjem ;)

Derfor jeg må ha ferie ;)
Men fant ut at det bare tar ca 2,5 da hver vei :)
har ikke noe imot å kjøre, rekker bare ikke etter jobb :p

Derfor jeg må ha ferie ;)
Men fant ut at det bare tar ca 2,5 da hver vei :)
har ikke noe imot å kjøre, rekker bare ikke etter jobb :p
hvor bor du henn? :)
trenger ikke si akkurat hvor altså er bare nysgjerrig ;)
det er jo ikke så ille da.
men vet at på sommerleiren så har han pleid å trene der :)
vet ikke om de fortsatt er på brandbu heller men er virkelig morsomt der og mye man kan lære og mange man kan møte, tøyde ut på en tribune mens jeg så på en trening, da beina nesten i spagaten og hode nesten i gulvet, (var veldig myk :p ) plutselig kommer en mester ifra korea og tar på bakhode mitt, det neste som skjer er at hele overkroppen og panne er i gulvet :o helt sprøtt

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

God morgen :D
Sååå klar for helg nå. Nedtelling har startet. 8 timer igjen!
Hehe :D

hvor bor du henn? :)
trenger ikke si akkurat hvor altså er bare nysgjerrig ;)
det er jo ikke så ille da.
men vet at på sommerleiren så har han pleid å trene der :)
vet ikke om de fortsatt er på brandbu heller men er virkelig morsomt der og mye man kan lære og mange man kan møte, tøyde ut på en tribune mens jeg så på en trening, da beina nesten i spagaten og hode nesten i gulvet, (var veldig myk :p ) plutselig kommer en mester ifra korea og tar på bakhode mitt, det neste som skjer er at hele overkroppen og panne er i gulvet :o helt sprøtt

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Bor i Råde ;)
Neida er ikke så langt egentlig, bare slitsomt etter en treningsøkt når jeg skal på jobb dagen etter :p

Joda, det er fortsatt sommerleir på Brandbu ;) fikk ikke vært med i år pga jobbing, men var med å så på sortbelte gradering da en i klubben graderte :)
Er vel ikke sikkert jeg får blitt med neste år heller hvis jeg enten går gravid eller nettopp har født :D
Vet du om han har pleid å være på vinterleir i Ski? Det er vel bare over en helg, så litt lettere for meg ;)

Back
Topp