>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Blir ikke alle mannfolk det?
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke alle mannfolk det?
Jeg hater treningssenter , passer meg best å trene alene så da er det ikke problem å motivere seg.Så bra
Er så dårlig på å motivere meg selv, så jeg hadde nok ikke gjort det om jeg hadde hatt enflink du
![]()
En Danielle steel bok, må vente på de nye bøkene i posten så da tar man det man harTakk takk
Høres herlig ut. Hva bok leser du nå?![]()
Å du gjorde det ja, heldig du daJeg vet jeg børFikk den i gave av mannen
Vi har en del treningsutstyr faktisk![]()
Jeg hater treningssenter , passer meg best å trene alene så da er det ikke problem å motivere seg.
Ser den. Treningssenter takler ikke jeg heller, da er det bedre å trene hjemme![]()
det er detVeldig greit å få i gave da![]()
God morgenhva skal dere gjøre idag?
Kos deg på jobbJobb![]()
Stor gutt daHan er 11år![]()
Haha...flott, sender du i postDu kan få min billighaha
Godt du har litt å gjøreFøler jeg drukner i kalesje her i dag. Har endelig fått lov til å begynne med kalesje reperasjoner![]()
Hva kjøpte du?Jeg har handlet julegave til poden , deilig å være ferdig i grunn
God ettermiddagGod morgenhva skal dere gjøre idag?
Blir ikke alle mannfolk det?Eller kanskje bare vanlig i min krets at mannfolk med samme sykdom som kona, klarer ingenting. Mens jeg klarer fremdeles å gjøre det meste. Problemet er at om hn blir syk MÅ han gjøre det meste denne gang. Jeg har jo brukket ankel
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
En Danielle steel bok, må vente på de nye bøkene i posten så da tar man det man har![]()