T
Thenewmomy
Guest
Det ble ostesnitzel og potetstappe
Nå blir det trening.
Ha en fin kveld alle sammen![]()
ha en fin kveld du å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble ostesnitzel og potetstappe
Nå blir det trening.
Ha en fin kveld alle sammen![]()
bra det da!Skjer ikke så ofte lenger da, etter at jeg har fått styrket litt sete og ryggmusklerog jeg fikk endelig riktige såler etter 20 år med feil tydeligvis
![]()
å ja da blir det fort kjedelig, håper det blir fint vær på søndag dakanskje det blir fint vær på søndag...tar lang tid med engangsgrill og litt kjedelig å sitte der helt alene. må gå til en park for å gjøre det .
hva skal dere grille?
ja, verst i hofte og skuldre da, veldig flaut under oppvarming vis man "vifter" med armene for kommer veldig mye da, var dessverre litt stille som regel da også så hørtes godt i lokaleIkke bare med knepping da. Og i alle ledd? Huff![]()
høyeste belte var grønn belte der, og tok ikke lang tid før de kom på ungdomsgruppaMerker konsentrasjonssvikten etter 5 min med rolige ting.hehe
Så er det å lære seg å gjøre det morsomt da..liker god struktur selv dahadde dere høyt pensum?
Syns det er det verste, for føler det er så mye for de små :/
så herlig da! kan tenke meg at du trengte det nåSvigermor kom å henta minsta for en kosedag sammen i sitt hus hellerSå da har jeg slappa av alene hjemme. Bare litt herlig ja
![]()
skjønner deg godtBegynte 18.august, så er rimelig kjapt ja
Gleder meg!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
oi oiTakk for det
Møtet er kl 18!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
jeg skal begynne å skravle mindre vis det hjelper?Fælt dere har skravla da
Får lese det senere, alt for mange sider å ta igjen nå
Sent from my iPhone using BV Forum
det gikk så bra attJeg har vært på jobb og nå er det tid for middag her. Håper det gikk bra å ta celleprøve i dag
vi hadde grill matHva blir det til middag i dag da?
Hangover er noe dritt ja. Gikk på sovemed. selv en periode og funket ikke for meg heller. Men det funker jo veldig bra for enkelte
Ja, da går det enda verre utover nattesøvnen ja...
Så deiligSvigermor kom å henta minsta for en kosedag sammen i sitt hus hellerSå da har jeg slappa av alene hjemme. Bare litt herlig ja
![]()
Det høres bra utjeg skal begynne å skravle mindre vis det hjelper?![]()
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Okei. På hvilken måte er det forskjell (hvis du vil si noe om det) ?det gikk så bra att
men er veldig forskjell på her og Norge
er ikke lege eller gynekolog som tar prøven.Okei. På hvilken måte er det forskjell (hvis du vil si noe om det) ?
å det høres kjempe godt ut.å ja da blir det fort kjedelig, håper det blir fint vær på søndag da
vi hadde kylling og okse pølser med kalkun bacon rundt og egen marinert chicken drumsticks, var utrolig godt
Det hørtes jo veldig rart ut. Håper det blir litt lettere for deg framover og at du finner en bra gynekologer ikke lege eller gynekolog som tar prøven.
og skal taes hvert tredje år, selvom man har familiær underlivs kreftI norge fikk jeg beskjed om å ta hvert år.
også var det vist vanskelig å få time hos gynekolog og må vist dit pga familiær historie med kreft og må visstnok kjempe for å kunne ta gen prøve!
huff ja blir ikke lett merker jeg, men men kan ta sin tid så får begynne for nå har jeg god tid![]()
ja veldig søt der hun vinket med begge hender tilogmed
blir spennende å høre hvordan de hadde det