Skravletråd :)

Skjer ikke så ofte lenger da, etter at jeg har fått styrket litt sete og ryggmuskler :D og jeg fikk endelig riktige såler etter 20 år med feil tydeligvis :)
bra det da! :D
der minner du meg på at jeg skulle ha sjekket beinlengden min skikkelig :p
stoler ikke helt på hun som gjorde det sist og mente at en cm forskjell ikke gjorde noe :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

kanskje det blir fint vær på søndag... :p tar lang tid med engangsgrill og litt kjedelig å sitte der helt alene. må gå til en park for å gjøre det . :p hva skal dere grille?
å ja da blir det fort kjedelig, håper det blir fint vær på søndag da :)

vi hadde kylling og okse pølser med kalkun bacon rundt og egen marinert chicken drumsticks, var utrolig godt :D

Ikke bare med knepping da. Og i alle ledd? Huff :(
ja, verst i hofte og skuldre da, veldig flaut under oppvarming vis man "vifter" med armene for kommer veldig mye da, var dessverre litt stille som regel da også så hørtes godt i lokale :(

Merker konsentrasjonssvikten etter 5 min med rolige ting.hehe:)
Så er det å lære seg å gjøre det morsomt da..liker god struktur selv da :) hadde dere høyt pensum?
Syns det er det verste, for føler det er så mye for de små :/
høyeste belte var grønn belte der, og tok ikke lang tid før de kom på ungdomsgruppa ;)
så var mest veldig lett pensum.
men de lærte seg jo alt man skulle kunne da :D
men var MYE repetisjon på navn og slike ting ;)
men selvom de er unge så vil disiplinen i tkd hjelpe til ;)

Svigermor kom å henta minsta for en kosedag sammen i sitt hus heller :) Så da har jeg slappa av alene hjemme. Bare litt herlig ja :P
så herlig da! kan tenke meg at du trengte det nå :)

Fælt dere har skravla da:p
Får lese det senere, alt for mange sider å ta igjen nå:p

Sent from my iPhone using BV Forum
jeg skal begynne å skravle mindre vis det hjelper? :p

Jeg har vært på jobb og nå er det tid for middag her. Håper det gikk bra å ta celleprøve i dag:)

det gikk så bra att :)
men er veldig forskjell på her og Norge

Poden er på fotballtrening, jeg skal møte han og mannen når den er ferdig for vi skal hente spinningsykkel til meg:)

jeg skal begynne å skravle mindre vis det hjelper? :p

Det høres bra ut:p ;)

det gikk så bra att :)
men er veldig forskjell på her og Norge

Okei. På hvilken måte er det forskjell (hvis du vil si noe om det) ? :)

Okei. På hvilken måte er det forskjell (hvis du vil si noe om det) ? :)

er ikke lege eller gynekolog som tar prøven.

og skal taes hvert tredje år, selvom man har familiær underlivs kreft :o I norge fikk jeg beskjed om å ta hvert år.

også var det vist vanskelig å få time hos gynekolog og må vist dit pga familiær historie med kreft og må visstnok kjempe for å kunne ta gen prøve!
huff ja blir ikke lett merker jeg, men men kan ta sin tid så får begynne for nå har jeg god tid :p

å ja da blir det fort kjedelig, håper det blir fint vær på søndag da :)

vi hadde kylling og okse pølser med kalkun bacon rundt og egen marinert chicken drumsticks, var utrolig godt :D

å det høres kjempe godt ut.

er ikke lege eller gynekolog som tar prøven.

og skal taes hvert tredje år, selvom man har familiær underlivs kreft :o I norge fikk jeg beskjed om å ta hvert år.

også var det vist vanskelig å få time hos gynekolog og må vist dit pga familiær historie med kreft og må visstnok kjempe for å kunne ta gen prøve!
huff ja blir ikke lett merker jeg, men men kan ta sin tid så får begynne for nå har jeg god tid :p

Det hørtes jo veldig rart ut. Håper det blir litt lettere for deg framover og at du finner en bra gynekolog :)

Back
Topp