Jeppkjenner til den
koselig med besøk men greit også når de går så man kan kaste seg i sofaen med beina på bordet
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Deilig.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeppkjenner til den
koselig med besøk men greit også når de går så man kan kaste seg i sofaen med beina på bordet
ja da blir det veldig viktig å passe på posisjonen!
har "bare" knep lyder i alle ledd jeg som er smertefulle, må være mye verre å få det nesten ut av ledd![]()
ja viktig med en god plan
vi pleide å ha 20 min oppvarming og 5 min tøying på slutten (var det de greide før en mistet konsentrasjonen)
også ha en god plan med slag, spark, blokk osv
Begynte 18.august, så er rimelig kjapt jaselvsagt, er jo så nær målet mitt nå![]()
å så spennende! men det var jammen kjapt! har jo knapt hvert der i snart to uker vel?![]()
Håper jeg ogsåja tror det jeg ogsåhåper vi får dato snart
Takk for dettakk håper du får en strålende dag også![]()
når er foreldremøte?
Ååh...så deiligSvigermor kom å henta minsta for en kosedag sammen i sitt hus hellerSå da har jeg slappa av alene hjemme. Bare litt herlig ja
![]()
Svigermor kom å henta minsta for en kosedag sammen i sitt hus hellerSå da har jeg slappa av alene hjemme. Bare litt herlig ja
![]()
Det ble mørk rosa og glidlåsen i front denne gangenSå bra! Hva modell og farge endte du opp med?
Det er favoritten minvi hadde chicken tandoori![]()
Fælt dere har skravla da
Får lese det senere, alt for mange sider å ta igjen nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har vært på jobb og nå er det tid for middag her. Håper det gikk bra å ta celleprøve i dagGod morgen alle sammen
Snuppa skal bli passet av naboen idag da jeg skal da celleprøvekan ikke si jeg gleder meg
![]()
hva skal dere idag?
Har hatar en fin dag på jobbHehe. Må jo ha noe å gjøre iløpet av dagen, selv om man er på jobb... (for min del ihvertfall)
Hvordan har dagen din vært da?![]()
Har hatar en fin dag på jobbnå er jeg straks klar for middag.
Enn du da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Havregrøt her i dagHva blir det til middag i dag da?
Hva blir det til middag i dag da?
det ble wok idag . hva skal du ha?