Skravletråd :)

God morgen alle sammen :)
Snuppa skal bli passet av naboen idag da jeg skal da celleprøve :p kan ikke si jeg gleder meg :p

hva skal dere idag?

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
God dag snuppa:D savnet meg??
Idag skal jeg på første foreldremøte på skolen! Spennende:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Snuppa er ihvertfall klar for barnehage ja :p leverte henne hos naboen og hun ville ha meg vekk fortest mulig :p ville nesten ikke gi meg ha det klem og vinket skikkelig når jeg "endelig" reiste :p

Så flott hun er trygg hos andre:D
Hun vil nok elske barnehagen!

Ønsker alle en strålende dag:D

Det er veldig koselig å ha besøk av venner. Men det er litt deilig å få huset for seg selv også :-)

Taster fra Appen <3

Kjenner til det ja ;)
Første gang jeg kom til fysioterapeut klarte han å si: "du er "kælvbeint" jo" haha. :D
Og hoftekulene mine hopper nesten ut av ledd om jeg ikke passer på posisjonen :/
ja da blir det veldig viktig å passe på posisjonen!
har "bare" knep lyder i alle ledd jeg som er smertefulle, må være mye verre å få det nesten ut av ledd :o

Var det å være autoritær da..hehe. er egentlig mer en til en person, men øvelse gjør mester :) har vært med i et halvr år, men nå skal jeg ha de alene ;)
Og det er er visst ikke så lett å stille opp. Konstentrasjonen svikter dem innimellom ; p
he he er vanlig at konsentrasjonen dems blir litt borte :p derfor må man være autoritær for hjelper veldig på ;)
ja øvelse gjør mester :)
husker jeg ga mange tips til hovedtreneren under barnetreningene :p

Haha...vi setter den alltid sammen igjen etterpå da:p

koselige dere er da :p
og vis mannen er med er det bare å ta med alle hundene dere gjør tilgjenngelig ;) ha ha får fort en litt god latter når han stivner eller løper av hunder i bånd

God dag snuppa:D savnet meg??
Idag skal jeg på første foreldremøte på skolen! Spennende:D

selvsagt, er jo så nær målet mitt nå :p

å så spennende! men det var jammen kjapt! har jo knapt hvert der i snart to uker vel? :o

fint vær her å nå :) har lyst å grille men mannen min kommer litt sent .
du får grille alene ;)
tror dette blir siste gang dette året med kulegrillen så må ta å benytte muligheten :D

he he er vanlig at konsentrasjonen dems blir litt borte :p derfor må man være autoritær for hjelper veldig på ;)
ja øvelse gjør mester :)
husker jeg ga mange tips til hovedtreneren under barnetreningene :p

Jeg som er mest vant med barn under disse treningene, så tviler jeg får så mye tips av de to hjelperne ;) får litt hjelp av min instruktør da :)

Skal vel gå greit tror jeg, bare ha en plan på forhånd. Vet noen bare har dukket opp uten å ha planlagt trening, og da har det lett for å bli mye mas :D

Så flott hun er trygg hos andre:D
Hun vil nok elske barnehagen!

ja tror det jeg også :D håper vi får dato snart ;)

Ønsker alle en strålende dag:D

takk håper du får en strålende dag også :D
når er foreldremøte? :)

Det er veldig koselig å ha besøk av venner. Men det er litt deilig å få huset for seg selv også :-)

Taster fra Appen <3
kjenner til den :)
koselig med besøk men greit også når de går så man kan kaste seg i sofaen med beina på bordet ;)

ja da blir det veldig viktig å passe på posisjonen!
har "bare" knep lyder i alle ledd jeg som er smertefulle, må være mye verre å få det nesten ut av ledd :o

Skjer ikke så ofte lenger da, etter at jeg har fått styrket litt sete og ryggmuskler :D og jeg fikk endelig riktige såler etter 20 år med feil tydeligvis :)

Jeg som er mest vant med barn under disse treningene, så tviler jeg får så mye tips av de to hjelperne ;) får litt hjelp av min instruktør da :)

Skal vel gå greit tror jeg, bare ha en plan på forhånd. Vet noen bare har dukket opp uten å ha planlagt trening, og da har det lett for å bli mye mas :D
ja viktig med en god plan :)
vi pleide å ha 20 min oppvarming og 5 min tøying på slutten (var det de greide før en mistet konsentrasjonen)
også ha en god plan med slag, spark, blokk osv :)

du får grille alene ;)
tror dette blir siste gang dette året med kulegrillen så må ta å benytte muligheten :D

kanskje det blir fint vær på søndag... :p tar lang tid med engangsgrill og litt kjedelig å sitte der helt alene. må gå til en park for å gjøre det . :p hva skal dere grille?

Back
Topp