Okei, godt med litt ekstra smak sikkertDen ble god men det var ikke så mye smak så jeg krydder litt mer etterpå
Brukte du fersk chilli eller pulver?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, godt med litt ekstra smak sikkertDen ble god men det var ikke så mye smak så jeg krydder litt mer etterpå
Brukte pulverOkei, godt med litt ekstra smak sikkert
Brukte du fersk chilli eller pulver?
Takk
Var så han måtte ta paralgin forte før han la seg i går og han måtte han hjelp med sokkene sine, men han har grei bevegelse.
Vi trente på å rulle fremover, så traff han litt feil på skuldra. Var litt stivere enn han hadde sett for seg. (Taekwondo trening)
Han fikk bare beskjed om å dra til fastlegen om det ble verre, for da kunne det være leddbånd e.l., men bortsett fra det må han bare la det hele seg selv.
Noen som gjør noe spennende i kveld da?
Hvordan er formen til de små syke?
Natten har vært super
Mye å gjøre, så da går tiden fort
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Har egentlig gått ganske greitHvordan har dagen gått?![]()
Ja, ok.
Ikke tatt smertestillende i dag?
Her har vi sett film i kveld![]()
Så vasket jeg litt rett etter veslegutt la seg![]()
ja har skjønt at det skal være et bra tilbud.
men snart barnehage uansettog prisen er mye bedre enn i norge
natten var grei, vi deler rom med snuppa pga veldig liten leilighet! og soverommet er så lite at hele rommet inneholder to senger også er det fult
så hørte at hun begynner å bli forkjølet og snorket også bra
også våknet hun tidlig idag
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
No har eg holdt eldste gutten hjemme fra barnehagen i 2 dager fordi han har vært litt slapp. Og i kveld kom feberen. E so typisk. Han virka piggere på dagen i dag og tenkte at i måren kunne eg endelig sende han i bhg igjen så eg får gått på jobb. Men neida. Men da e vel som forventa etter oppstart til nytt barnehageår.
Fikk kjøpt ny jakke i dag og er veldig fornøydBle mange farger å velge mellom, men jeg klarte å bestemme meg til slutt
Har vært på jobb +s hoppet litt mer klær og hagemøbler![]()
Har egentlig gått ganske greitVært greit humør, men ikke særlig matlyst. Men har drukket mye farris/eplejuice og fått i seg en del salt chips og kjeks. Så satser på en bedre matdag i morgen
Lekt med storesøster og hoppa rundtom i hele huset har hu også gjort. Noe kranglete når hu skulle legge seg, men lovte hu å lakke neglene hennes rosa i morgen. Så da la hu seg fint i dag. Men er jo ikke rart, med tanke på hu sov til 10 i dag
Hører hu har hosta en del. Så har krøpet opp og sjekka hu og gitt hu vann innimellomSå jeg håper virkelig at i natt blir en god natts søvn for oss begge. For jeg sov bare en time selv i natt
Så litt sliten hehe.
Men kan ikke legge meg før mannen er tilbake. Han må gjøre i stand termos og diverse til storesøster. De skal gå langtur i morgen med klassen og jeg lova kakao til turen
Takk som spørHyggelig å bli huska
Gjorde dagen bedre bare det ♡
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Nei og det kjennes visst mye bedre ut.
Instruktøren vår nevnte at det er sjans for at det var ute av ledd og har poppet tilbake av seg selv. Siden den store kulen plutselig ble mye mindre. (Før røngten) så det kan jo forklare at de ikke så noe på bildene![]()
Nei 1 time er lite. Har snudd om døgnet litt siden jeg er sykemeldt med ankelen. Så var ikke helt klar for å stå opp halv 2 i natt som var når jeg la meg en time tidligereBra det har gått såpass til trossGodt hun får i seg væske
Huff, stakkar...1 time er jo ingenting! Ikke rart du er sliten. Krysser fingrene for at denne natten blir bedre
Så kjekt med langtur. Da hører kakao medNå fikk jeg lyst på kakao selv, men orker ikke styre...For sent,hehe...Har rett i koppen, det får i såfall duge
![]()
Ja, selvsagt. Må jo spørre<3
Hvilken film så dere?
Håper veslegutt sover godt hele natta da, så han er klar for en ny dag i morgen![]()
Nei 1 time er lite. Har snudd om døgnet litt siden jeg er sykemeldt med ankelen. Så var ikke helt klar for å stå opp halv 2 i natt som var når jeg la meg en time tidligereDuppa 15 min på sofaen i 18 tiden. Føler jeg ødela alt. For jeg er IKKE trøtt igjen nå
Typisk liksom haha.
Kakao og kjeks, banan og skiver med leverpostei og ei flaske vann må til på turSå hu gleder seg masse hu. Egen rosa termos har hu klar. Bare den står noe høyt oppe og jeg når den ikke
Må jo lage i morgen tidlig. Så greit å gjøre mest mulig klart i dag
Men ja. Kakao med piska krem og raspa sjokolade og mini marsmallows.... DET hørtes nice ut
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app