Her er det falukorvwok i dagHva med deg?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det falukorvwok i dagHva med deg?
Her er det falukorvwok i dag
skal lage den idag : http://www.godt.no/#!/oppskrift/1215/ovnsstekt-laks-med-pasta-og-erter
noen som har prøvd den?
Har ikke prøvd den, men den så god utskal lage den idag : http://www.godt.no/#!/oppskrift/1215/ovnsstekt-laks-med-pasta-og-erter
noen som har prøvd den?
Må dessverre innrømme at jeg ikke er noe glad i laks. .![]()
Skjønner det jaja er det! så derfor glad for at vi finner kiwi rett over grensa
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Fint å gå tur i sola ja, jeg har vært ute hele dagen , digghun er i riktig alder for det
men nå kom sola så blir koseligere å gå tur
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Har vært på jobb +s hoppet litt mer klær og hagemøblerGod morgen!
Her skal vi på trilletur inn til byen når han våkner. Skal hente noen ringer som har blitt fikset og kjøpe en gave
Du da?![]()
Jobb!Her har vi en rolig dag hjemme. Har ei som er syk og nå håper jeg hun snart sovner for en duppEnn du?
Laks er godt!laks som er godt og sunt![]()
Håper du har hatt en fin dag på jobbJobb!
laks som er godt og sunt![]()
Holder meg til makrellen ;p hehe.(fryseren full fra fisketur i sommer) Vet ikke hvorfor, men alltid vært sånn at jeg brekker meg av laks og ørret :/
Makrell er jo så godtHolder meg til makrellen ;p hehe.(fryseren full fra fisketur i sommer) Vet ikke hvorfor, men alltid vært sånn at jeg brekker meg av laks og ørret :/
Det har jegHåper du har hatt en fin dag på jobb
makrell er jo kjempe godtblande makrell med mel og salt&pepper og steke den. og ha potet, smør, rømme og agurk i eddik ved siden av
nam nam
Den ble god men det var ikke så mye smak så jeg krydder litt mer etterpåHar ikke prøvd den, men den så god utdu får oppdatere etter dere har spist den