Skravletråd :)

Aha, skjønner. Kjedelig altså! Håper du får tak i:)
Prøvd prisjakt?:) Legge inn varen og finne billigst mulig:)
Mener jeg var innom der i løpet av helga ja. Nå er jeg litt lei av å lete, så nå er jeg mer opptatt av å finne riktig størrelse:) Ikke så nøye med prisen :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det hørtes herlig ut. Hva fikk du til middag:)?
Vi har hatt en veldig fin dag. Har vært i åpen barnehage, og en tur innom kjøpesenter for noen ærender.
Hørtes ut som en bra dag:) I dag ble det smørdampet laks med forskjellige grønnsaker. Falt i smak hos både liten og stor:)

Mener jeg var innom der i løpet av helga ja. Nå er jeg litt lei av å lete, så nå er jeg mer opptatt av å finne riktig størrelse:) Ikke så nøye med prisen :p

Skjønner det:P
Hva jakke er det egentlig:P?

Hørtes ut som en bra dag:) I dag ble det smørdampet laks med forskjellige grønnsaker. Falt i smak hos både liten og stor:)

Det hørtes godt ut:)
Vi hadde også fisk:D

Skjønner det:P
Hva jakke er det egentlig:P?
Miniature anorakk:) Vokser snart ut av den hun har nå og vi bruker den hver dag. Veldig fornøyd med den og synes den er veldig fin:)

Miniature anorakk:) Vokser snart ut av den hun har nå og vi bruker den hver dag. Veldig fornøyd med den og synes den er veldig fin:)

Veslegutt har også jakke fra det merke. Veldig fin og grei:)

Veslegutt har også jakke fra det merke. Veldig fin og grei:)
Hvilken type har du? Nå har vi hatt den med glidlåsen bak på ryggen:)

Da håper jeg dere får solgt den før der skjer noe mer :eek:

Håper jeg også! først startsmotoren, så et dekk og nå det andre!
så vil bli kvitt bilen og bekymringene den fører til :p

Håper jeg også! først startsmotoren, så et dekk og nå det andre!
så vil bli kvitt bilen og bekymringene den fører til :p
Da håper jeg dere snart er kvitt problemet ;) :p

Joda,sier deg ikke i mot på den;)
Hatt en fin dag:D?
Ja det har jeg hatt :D

Veldig aktiv dag og ikke fult så bra natt ;)

Snuppa mi skal i barnehagen og jeg vil ha dato så jeg kan telle litt ned for hun har veldig mye energi og kjeder seg VELDIG alene med "bare" mamma

Ja det har jeg hatt :D

Veldig aktiv dag og ikke fult så bra natt ;)

Snuppa mi skal i barnehagen og jeg vil ha dato så jeg kan telle litt ned for hun har veldig mye energi og kjeder seg VELDIG alene med "bare" mamma

Flott:)
Åh, hva med natten? Lite søvn eller?
Skjønner det:)
Gleder hun seg til å begynne i barnehagen da?:)

Flott:)
Åh, hva med natten? Lite søvn eller?
Skjønner det:)
Gleder hun seg til å begynne i barnehagen da?:)
Litt lite søvn ja :(
Har hvert en liten periode nå hvor hun noen ganger våkner, virker egentlig som et mareritt hun har hatt eller noe lignende.

Hun skjønner ikke helt dette med barnehage enda, bare hørt mange snakke om det, så hun gleder seg og håper hun liker seg når vi først får en dato! (har fått plass men ikke oppstartsdato enda!)

Litt lite søvn ja :(
Har hvert en liten periode nå hvor hun noen ganger våkner, virker egentlig som et mareritt hun har hatt eller noe lignende.

Hun skjønner ikke helt dette med barnehage enda, bare hørt mange snakke om det, så hun gleder seg og håper hun liker seg når vi først får en dato! (har fått plass men ikke oppstartsdato enda!)

Lite søvn er slitsomt...Håpe det blir bedre i natt:)

Det får vi satse på.
Lykke til med barnehagestart når den tid kommer:)
Her koser vi oss i åpen barnehage enn så lenge:D

God natt alle sammen :) orker ikke lese meg opp nå. Kvelden her ble tilbrakt med litt trening som endte på legevakta for samboer..:/ heldigvis så fant de ikke noe brudd eller skulder ute av ledd :)

Back
Topp