Det håper jeg og! Hun er jo babyen min, hun og.Huff da, det hørtes ikke bra ut. Håper medisinen hjelper og at hun snart er bedre igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg og! Hun er jo babyen min, hun og.Huff da, det hørtes ikke bra ut. Håper medisinen hjelper og at hun snart er bedre igjen
Skal i utdrikningslag i noen timer i morgen. Må vente til de er tilbake ser du. Har en brukket fot, så orker ikke være med på aktivitetene rundtom i hele byen i morgenTar heller ei brus å to og studerer de fulle når de er tilbake på denne siden
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Skrev det litt lengre nede, men tråkka skjevt på en kant. Så da bare sa det "knekk" inni ankelenBrukket fot:/? Aua...Hva har du gjort?:/
Det høres ut som det blir en bra helg på dereBadeland,besøk og dåp her![]()
Skrev det litt lengre nede, men tråkka skjevt på en kant. Så da bare sa det "knekk" inni ankelen![]()
Det høres ut som det blir en bra helg på dere
Det håper jeg og! Hun er jo babyen min, hun og.![]()
Uff...god bedringJeg tråkka skjevt på en kant. Så brakk ankelen så fint da![]()
Stakkars...håper hun snart føler seg bedreHer skal jeg sitte oppe med syk hund. Stakkaren fikk seg en smell på tur i går og klarer ikke å bruke frambena, så vi krysser egentlig bare fingrene for at hun blir litt bedre i løpet av helgen. Hun fikk betennelsesdempende og smertestillende i morges hos vet, men foreløpig merker vi ikke noen bedring.![]()
Høres ut som en spennende helgBadeland,besøk og dåp her![]()
Høres ut som en spennende helg
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Titter innom denne tråden for å hilse på
Håper alle får en strålende helg!
Her har vi ingen store planer...kun noen turer ut i skogen, litt husarbeid og snop i morgen
Noen som vet om en ålreit film som går på tv i kveld?![]()
Håper du får en fin helgTitter innom denne tråden for å hilse på
Håper alle får en strålende helg!
Her har vi ingen store planer...kun noen turer ut i skogen, litt husarbeid og snop i morgen
Jupp. Etter 5 uker til nå begynner jeg å bli flinkBladde meg ikke helt ned![]()
Aua!!!:/ Hopper rundt på krykker da eller?
God bedring![]()
Jupp. Etter 5 uker til nå begynner jeg å bli flink