Skravletråd :)

Huff da, det hørtes ikke bra ut. Håper medisinen hjelper og at hun snart er bedre igjen:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det håper jeg og! Hun er jo babyen min, hun og. :)

Skal i utdrikningslag i noen timer i morgen. Må vente til de er tilbake ser du. Har en brukket fot, så orker ikke være med på aktivitetene rundtom i hele byen i morgen :p Tar heller ei brus å to og studerer de fulle når de er tilbake på denne siden :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Brukket fot:/? Aua...Hva har du gjort?:/

Noen som vet om en ålreit film som går på tv i kveld? :)

Her skal jeg sitte oppe med syk hund. Stakkaren fikk seg en smell på tur i går og klarer ikke å bruke frambena, så vi krysser egentlig bare fingrene for at hun blir litt bedre i løpet av helgen. Hun fikk betennelsesdempende og smertestillende i morges hos vet, men foreløpig merker vi ikke noen bedring. :(
Stakkars...håper hun snart føler seg bedre:(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Titter innom denne tråden for å hilse på:D
Håper alle får en strålende helg!
Her har vi ingen store planer...kun noen turer ut i skogen, litt husarbeid og snop i morgen:p

Her har vi ingen store planer...kun noen turer ut i skogen, litt husarbeid og snop i morgen:p

Hva er vel en helg uten snop;):D

Håper du får en fin helg:)
Her skal vi kose oss med kake i kveld:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Begynber ikke før 23.55 da :/

Jupp. Etter 5 uker til nå begynner jeg å bli flink :D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hehe, det vil jeg tro. Ikke noe man ønsker bli flink på gjerne sånn i utgangspunktet, men er nå bra du mestrer det:P

Back
Topp