Skravletråd :)

God formiddag ja :)
Temmelig irritert på sjefen, men ellers helt greit... :rolleyes:
Hva med deg?
Håper det blir bedre :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ja. Får legge 10-15 kg på foten. Men det vil vel si hvile foten på gulvet eller noe sånt. :p Men imorgen er dagen håper jeg :D

Skjønner, ikke allverden mao. :P
Det får vi håpe:D
Vra godt å sove etter eldstemann reiste;)?

Hehe, åh? Why? Mye folk og kaos? :P

Skal ha servietter, lys, lampe til gjesterom,lampe til gjestebad, lekegrind etc.

Ja det kan man vel si, som resulterte i at jeg brukte en time på å klare å finne veien ut :p hehe
Er generelt ikke så glad i kjøpesentre og sånt heller da, også er jeg ikke fan av møblene til ikea ;)
(Er håndverker selv)

Kjekt at man kan få det meste man trenger der da, til en grei pris ;)

Skjønner, ikke allverden mao. :P
Det får vi håpe:D
Vra godt å sove etter eldstemann reiste;)?
Fikk ikke sove :p Så lå å dro meg til kl var rundt 0930. Da ga jeg opp :p Haha. Og nå er allerede hu hjemme igjen. Så snart ferdig med leksene også :p

Fikk ikke sove :p Så lå å dro meg til kl var rundt 0930. Da ga jeg opp :p Haha. Og nå er allerede hu hjemme igjen. Så snart ferdig med leksene også :p

Deilig å dra seg litt og da :)
Skal dere finne på noe gøy i dag da? :)

Ja det kan man vel si, som resulterte i at jeg brukte en time på å klare å finne veien ut :p hehe
Er generelt ikke så glad i kjøpesentre og sånt heller da, også er jeg ikke fan av møblene til ikea ;)
(Er håndverker selv)

Kjekt at man kan få det meste man trenger der da, til en grei pris ;)

Såpass,frustrerende:P
Jeg trives godt på kjøpesentere;)

Hehe, mye grusomt på Ikea og veldig bevisst med hva vi kjøper og ikke. Men med et stort hus kan vi ikke kjøpe dyre laper til gjesterom o.l. Da får Ikea duge. telys og slike ting er også genialt.
Perfekt for studenter med møbler der da;)

Deilig å dra seg litt og da :)
Skal dere finne på noe gøy i dag da? :)
Nei lite i dag :) Slappe av på sofaen rett og slett. Vente på mannen og minsta skal komme hjem :p Få middag servert hehe :p Det er goden min :p

Så tidli hjemme??:P

Ja torsdagen er kort dag. Så hjemme rett over 11 da. De som er bokmål. Nynorsk klassene starter 1130 til 1400 da :p Så torsdag er en veldig kort dag :)

Ja, ok...:D Sikkert deilig med en kort dag for hu;)

Joda. Er nok det :p Hu skal gå ned i gata til ei venninne nå å leke heller. Var sol nå. Så greit hu er ute litt også. :)

Så kjekt:):D
Her er det også sol, deilig:)

Back
Topp