Skravletråd :)

God morgen

Nå skal jeg kjøre poden på skolen å så skal hjem å rydde hus å på jobb. Ingen spennende planer med andre ord;)
Du da?

Ikke så veldig spennende her i dag heller.
Jobber til kl 15, hapkido trening kl 19 og har tenkt å få oppdatert noen fremmøtelister til taekwondopartiene så kassereren blir fornøyd :)

Takk som spør :D Skal på sykehuset i morgen for røntgen og kontroll. Og sist sa han jeg gjerne får lov til å begynne å gå på foten igjen :D Altså sånn småligt. Regner ikke med jeg løper for fullt på noen mnd. Bare det å hvile foten ned på gulvet med kun fotens vekt kan gjøre vondt nok det. Men prøver liksom å la den følge bevegelsene når jeg normalt går. Bare uten særlig vekt da. :) Men kjenner det godt i ankelen om jeg gjør for mye utav det. Da blir det en stor dose paracet gitt :) Men håper det går bra i morgen. Skal i bryllup lørdag :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ja, er ikke noe poeng i å presse det for mye ;)
Vil anbefale å gå med krykker en stund mens du tilvenner ;) jeg gjorde vel det 1 mnd ca etter jeg tok ut syndesmoseskruen, men tok laaang ti før jeg klarte å gå ordentlig og ikke minst løpe. Fikk ikke belaste det på 3 mnd da...
hvor lenge har du gått nå?
Håper alt ser bra ut i morgen da :)

Går mot uke 7 nå på krykkene. :) Har fått ei plate og 5 skruer. De sa jeg kunne fjerne de etter ett år. Men om jeg ikke kjenner de særlig da. Tror jeg de får bli :p De har sagt minst 3 mnd her også. Havna inn i midten av juli :) Nei regner med at krykkene er min følgesvenn enda :p Men hadde vært kjekt å få belaste litt mer. Gjerne tråkke inn en clutch å kjøre litt også :p

Går mot uke 7 nå på krykkene. :) Har fått ei plate og 5 skruer. De sa jeg kunne fjerne de etter ett år. Men om jeg ikke kjenner de særlig da. Tror jeg de får bli :p De har sagt minst 3 mnd her også. Havna inn i midten av juli :) Nei regner med at krykkene er min følgesvenn enda :p Men hadde vært kjekt å få belaste litt mer. Gjerne tråkke inn en clutch å kjøre litt også :p

Får visst ikke fjerne de jeg..de sa det samme til meg, at de kunne fjernes etter et år, men har vært til et par kontroller og siden alt ser bra ut vil de ikke. Selv om de plager meg :/
Dette er nå 3 år siden. Kan SE skrue hodet gjennom huden, og den gnager :eek:
Håper ikke det blir sånn for deg ;)

Det er deilig når du kan begynne å bruke den igjen da. Få litt muskler og sånt igjen ;) leggen min var bare skinn og bein.. haha :)
Håper det går seg fort til ;)

Den glutenfrie er god på pizzabakern. Har spist den ofte siden nevøen min har cøliaki. Men nå har ikke vi Dolly eller Peppes her da ;)

Oh, kanskje jeg må bestille den en kveld da:D

God morgen!
Sovet godt?ehhh,neeh:P Det er jeg uansett vandt med;)
Her sover veslegutt nå. Når han våkner skal vi avgårde på Ikea:D

Vært på ikea en gang jeg, og vil ikke igjen. Fikk helt fnatt... hehe :p

Skal dere kjøpe noe artig da? :)

Får visst ikke fjerne de jeg..de sa det samme til meg, at de kunne fjernes etter et år, men har vært til et par kontroller og siden alt ser bra ut vil de ikke. Selv om de plager meg :/
Dette er nå 3 år siden. Kan SE skrue hodet gjennom huden, og den gnager :eek:
Håper ikke det blir sånn for deg ;)

Det er deilig når du kan begynne å bruke den igjen da. Få litt muskler og sånt igjen ;) leggen min var bare skinn og bein.. haha :)
Håper det går seg fort til ;)
Nei uff da ! Om jeg vil fjerne de får vi se på. Spørs hvor plagsomme de er. Kjenner det er stramt inni der. Men vises ikke eller noe :p

Vært på ikea en gang jeg, og vil ikke igjen. Fikk helt fnatt... hehe :p

Skal dere kjøpe noe artig da? :)

Hehe, åh? Why? Mye folk og kaos? :P

Skal ha servietter, lys, lampe til gjesterom,lampe til gjestebad, lekegrind etc.

Ahhh...
Nå skal du belaste fint lite?

Nei uff da ! Om jeg vil fjerne de får vi se på. Spørs hvor plagsomme de er. Kjenner det er stramt inni der. Men vises ikke eller noe :p

Satse på at du slipper unna :)

Skal du noe gøy i dag da?

Satse på at du slipper unna :)

Skal du noe gøy i dag da?
Nei. I dag lite. Men i morgen blir det travelt. Skal på sykehuset også skak jeg og mannen på ett kjøpesenter og kjøpe dress til han og sikkert noe dill til meg :p

Back
Topp