Haha! Jeg trodde "alle" fikk med seg den hinna, men tydeligvis ikke![]()
Mulig de benektet den fordi jeg klagde på d hver eneste gang da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Jeg trodde "alle" fikk med seg den hinna, men tydeligvis ikke![]()
Haha, det er jo fint muligMulig de benektet den fordi jeg klagde på d hver eneste gang da..![]()
Spør naboen?!Nå skulle jeg ønske jeg hadde hatt en mann som kunne rydde, vaske og handle for meg... det trengs men jeg har ikke lyst hehe
Hva starter???åååååå fillern altså, trodde jeg skulle ut 19.30 jeg men så starter det nå. Auch
Godt forslagSpør naboen?!![]()
Det jeg egentlgi skulle påHva starter???
Og hva var det da??Det jeg egentlgi skulle på![]()
Kanskje du blir overrasket vettuHaha ja kanskje jeg skulle gjort det![]()
Kanskje du blir overrasket vettu![]()
Så flink du er!Endelig, da er de eldste i seng
Nå er det 5 minutters avslapning, så må jeg i butikken for deretter legge på sengen
Definer flink er du snill..Så flink du er!
Godt med å slappe av.
Du har i hvert fall gjort noeDefiner flink er du snill..
Det eneste jeg har gjort i dag er å sette i gang en vaskemaskin og en tørketrommel, og ellers sittet på baken i sofaen med gutten og sett på TV![]()
Restaurant vel, med min gamle jobbkolegaerOg hva var det da??![]()
Joa, men ikke så veldig mye mer..Du har i hvert fall gjort noedet er bedre enn ingenting!
Da sender jeg deg litt sovestøv, så håper vi det hjelperJoa, men ikke så veldig mye mer..
Håper jeg får sovet i natt slik at jeg orker mer i morgen
Definer flink er du snill..
Det eneste jeg har gjort i dag er å sette i gang en vaskemaskin og en tørketrommel, og ellers sittet på baken i sofaen med gutten og sett på TV![]()
HahahaEnkelt å flashe belønningen![]()
Hihi...det er vel heller usikkertJa hvertfall om en av de snobbete tenåringsjentene hadde kommet for å vaske her hos meg![]()