Hahaha, jaSer du går rundt i morgenkåpe så da skjønner jeg godt at mannen tok detHaha!
Prøver å ta litt innimellom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, jaSer du går rundt i morgenkåpe så da skjønner jeg godt at mannen tok detHaha!
Prøver å ta litt innimellom![]()
Ja, det er fint han tar i et takHahaha, jaLett å bestikke han der. Jeg prøver innimellom jeg også, men jeg har vært så sliten i det siste. Syntes det er fint at han stiller opp.
Tenkte jeg og. Min må nesten truesJøss! Sa han ja sånn uten videre?![]()
Ja, jeg har vært heldigJa, det er fint han tar i et takflott mann du har.
Du får bruke din kvinnelige listTenkte jeg og. Min må nesten trues![]()
Haha! Men nå har jeg lært at det bare er å ta på morgenkåpe, så tar de detTenkte jeg og. Min må nesten trues![]()
Helt klartJa, jeg har vært heldig![]()
Det er fint med sånne mennHelt klart
Mannen her er flink han også. Må bare minnes på at ting må gjøres![]()
HeheDu får bruke din kvinnelige list![]()
Hvordan hjelper morgenkåpen?Haha! Men nå har jeg lært at det bare er å ta på morgenkåpe, så tar de det![]()
Ja, da hadde han åkt på dør med det samme herDet er fint med sånne mennLeser jo innimellom om de som har menn som bare gamer eller aldri gidder noenting. Jeg hadde blitt gæren
![]()
Enkelt å flashe belønningenHehe
Hvordan hjelper morgenkåpen?![]()
Ja, jeg er faktisk enig med detSånn hinne er grusomt...
Han kan bare dra den åpen og ta for segHehe
Hvordan hjelper morgenkåpen?![]()
Haha! Jeg trodde "alle" fikk med seg den hinna, men tydeligvis ikkeÅh, endelig noen som vet hva jeg snakker om! Foreldrene mine har aldri skjønt hva jeg snakket om!!
Haha, det hadde han her ogsåJa, da hadde han åkt på dør med det samme her![]()
Å, så kjedeligåååååå fillern altså, trodde jeg skulle ut 19.30 jeg men så starter det nå. Auch
Det er et ikke-tema her hos ossHaha, det hadde han her ogsåDa hadde jeg blitt sint da.
Det er det heldigvis her ogsåDet er et ikke-tema her hos oss![]()