Da må du finne på noe annet
D er nettopp d, vet ikke hvilken. Er så dumt å blande oppi en saus, og så liker jeg den ikke :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du finne på noe annet
Det gjør vi her hjemme også![]()
Vi spiser faktisk potetene med skallet her hjemme. Men ja, det trikset er genialt. Husker jeg lærte det av oldemoren min![]()
Ja, jeg er faktisk enig med detMamma rensket alltid, men da blir d liksom en sånn hinne rundt poteten som jeg syns er helt forferdelig!
Vi er jo forskjellige. Ingen i familien min utenom meg liker det hellerEg likar ikkje potet med skallet på. Da må det vera type potetbåtar. Er super sær på det område![]()
Det er kjedelig detÆsj, jeg må vaske badet imorgen![]()
Ja, jeg spurte han om han kunne gjøre det. Han sa jaDet er kjedelig det
Få mannen til å gjøre det?!![]()
Helt enig med degEg likar ikkje potet med skallet på. Da må det vera type potetbåtar. Er super sær på det område![]()
Jøss! Sa han ja sånn uten videre?Ja, jeg spurte han om han kunne gjøre det. Han sa jaJeg slipper!
Det var nok noe overtaling inni bildet derJøss! Sa han ja sånn uten videre?![]()

Makan til mann!!Ja, jeg spurte han om han kunne gjøre det. Han sa jaJeg slipper!
Haha. Dirty tricks up your sleeve?Det var nok noe overtaling inni bildet der![]()
Ja, han er kjempe snillMakan til mann!!
Herlig for deg!
ÅjaddaHaha. Dirty tricks up your sleeve?

Håhå! Din luringJa, han er kjempe snillJeg er super heldig!
Åjadda![]()
![]()
Er jo fint å ha noe å kjøpslå med daHåhå! Din luring![]()
Helt klartEr jo fint å ha noe å kjøpslå med da![]()
Hahaha, absoluttHelt klartKommer godt til nytte, det!
Mon tro om det er noe jeg skulle ha gjort her i huset?Hahaha, absolutt![]()
Så flink du er da. Jeg hater å rydde, pleier alltid å prøve å få samboeren til å gjøre detMon tro om det er noe jeg skulle ha gjort her i huset?må ta meg en runde
![]()
Ser du går rundt i morgenkåpe så da skjønner jeg godt at mannen tok detSå flink du er da. Jeg hater å rydde, pleier alltid å prøve å få samboeren til å gjøre det![]()