Heldige dere var daDen er jeg helt med på, sånn var det i går. Det var fantastisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige dere var daDen er jeg helt med på, sånn var det i går. Det var fantastisk
Fikk beskjed om ting jeg burde unngå i svangerskapetSåpass ja. Fått noe behandling og hjelp da? Her var jeg ikke plaget under svangerskapet i det hele tatt, men kom etter fødsel. Fikk en smell da.
Okeeei, flinkaJa, ikke lett å logge ut av bv og lese
Ser den
![]()
De blir ferdige i dag, det er sikkert. Jeg håper det er snart og ikke 16.00![]()
Her skal vi på svømming og storhandel![]()
Kjenner til den :-oBahh, tregt nett her nede..Henger seg opp![]()
Gjør det ;-)Oh yess. All in for blekkulf!!![]()
Spist appelsin og banan tidligere i dag, nå er det kiwi![]()
Grønne elr blåDruer her![]()
Var ikke super sosial på den tidenBlitt litt eldre og andre prioriteter kanskje?![]()
OUL i morgen damerOg jeg gleder meg så syyyyykt
Kommer helt garantert ikke til å sove i natt
![]()
Haha hvordan kan du vite det da?Du kan jo mye mer enn pensum, snuppa![]()
Veldig godt men tomt nå! :-oSjokolade er godt
Viktigste er å få gjort litt alene, ja![]()
Det går sikkert bra ;-) men kjenner til problemet ;-)Sitter her med en eksamen som jeg bør være ferdig med til fredag, men det går jaggu meg treigt![]()
Å så herlig! :-DVis vedlegget 101878 Vis vedlegget 101879 Vis vedlegget 101880
Nå blir det stort og fint her...Hurra!!
Foran den glassdøren er spisestuen btw.
Uffda... hørtes ikke bra utHei jeg falt på glatta,på ryggen, men smerten sitter øverst i ryggen. Jeg er 10uker og 4dager i dag. Lurer på om dette er farlig for fostere?
Å så spennende! :-DOUL i morgen damerOg jeg gleder meg så syyyyykt
Kommer helt garantert ikke til å sove i natt
![]()
Skal ikke være det for de ligger utrolig godt beskyttet ;-)Hei jeg falt på glatta,på ryggen, men smerten sitter øverst i ryggen. Jeg er 10uker og 4dager i dag. Lurer på om dette er farlig for fostere?
JaÅ så spennende! :-D
Savner alt det spennende som skjer i et svangerskap ;-) timene til jordmor og oul ;-)
Ja skjønner denTusen takk09:00 i morgen har jeg time
Litt glad jeg slipper å vente hele dagen
![]()
RødGrønne elr blå?