Får se når jeg blir gammel og grå og har et hus på 450 kvadrat![]()
Hihi
Haha. Må det være så stort
Her har vi "bare" ca. 250kvd når utbygging oppe er ferdig i feb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får se når jeg blir gammel og grå og har et hus på 450 kvadrat![]()
Hihi
Nei her skjer det ikke mye spennendeNetflix ruller på tv og jeg prøver å overbevise meg selv om å få gjort litt skole arbeid
Sola skinner også flott så det frister fryktelig å komme seg en tur ut
Hva med deg da ?
Håper du har en friskere dag i dag![]()
Fortsatt i kjelleren??![]()
CharmedÅh, ka ser du på da?
Mhm, ut å gå en tur da? Vi har vært utenfor huset og lekt i snøen
Nå sover gullgutten
Jada, føler meg enda litt bedre faktisk så det er bra. Nå er det heller bekkenet som er værst...skal alltid være noe, haha..
Vi skal på svømming senere og storhandle. Skal lage handleliste og meny for uken mens gullgutten sover.
Charmed
Ja jeg tenkte nettopp at jeg får komme meg ut en turDet er jo ikke ofte man opplever så flott vær på denne tiden
vi hadde værtfall ikke det i fjor
Uff ja det skal alltid være et eller annethvorfor må det være sånn, spesielt om vinteren? Jeg syns liksom alt virker SÅ mye lettere om sommern
![]()
Hu er rååHer er det Ellen degeneres![]()
Å neiiii.... Det glemte jeg i dag....Her er det Ellen degeneres![]()
Hu er råå![]()
Dessverre blir det Disney jr her.. Bah...
Det går endaÅ neiiii.... Det glemte jeg i dag....
JaaaaDet går endahu er råå
Jaaa ! Vanskelig å få tak i biletter, er jo gratis !JaaaaSer på det jeg og
Kunne tenke med å vært med der ja. Er jo så mye give away
![]()
Er det gratis??? ÅåååJaaa ! Vanskelig å få tak i biletter, er jo gratis !
Ja det er detEr det gratis??? ÅåååMen er i California eller noe sånn sant?
Ikke bra og være hormonell og se på EllenJa det er detmen de legger ut biletter for 3 måneder av gangen, så du være klær akkurat på minuttet for å få billett
Heheh, jeg har så lyst å dra ! Et av mine største ønsker ! Kanskje vi kan stoppe innom når vi drar på bryllupsreiseIkke bra og være hormonell og se på EllenTårene triller... hehe
Da blir jeg med i koffertenHeheh, jeg har så lyst å dra ! Et av mine største ønsker ! Kanskje vi kan stoppe innom når vi drar på bryllupsreise![]()
Litt forskjellig. CV og jobbsøknadskriving, interessetester, forelesninger om arbeidshelse, lovverk osvSkjer det noe spennende på kurset ditt? Hehe
Her begynte det som at jeg måtte ha noe å se på når jeg syklet hjemme om kvelden eller på dagen for å få tiden til å gå fortereHaha, det så jeg en del på før
Nei, helt nydelig ute. Hvor bor du hen da?
Ja, helt enig der. Jg vil ha sommer![]()
Hææ jeg å bor i SandefjordHer begynte det som at jeg måtte ha noe å se på når jeg syklet hjemme om kvelden eller på dagen for å få tiden til å gå fortereså Charmed vant ellemelle runden
haha men jeg ble jaggu trollbundet av serien gitt
Jeg bor i Sandefjordhva med deg?
![]()