Skravletråd :)

Nei her skjer det ikke mye spennende :p Netflix ruller på tv og jeg prøver å overbevise meg selv om å få gjort litt skole arbeid :) Sola skinner også flott så det frister fryktelig å komme seg en tur ut :D

Hva med deg da ?:)

Håper du har en friskere dag i dag :)

Åh, ka ser du på da:)?
Mhm, ut å gå en tur da:)? Vi har vært utenfor huset og lekt i snøen:D Nå sover gullgutten:)
Jada, føler meg enda litt bedre faktisk så det er bra. Nå er det heller bekkenet som er værst...skal alltid være noe, haha..

Vi skal på svømming senere og storhandle. Skal lage handleliste og meny for uken mens gullgutten sover.

Fortsatt i kjelleren??:p

Haha, var det når jeg skrev den ja...:P:P
Nå er jeg ikke;) Og fått opp hastigheten betraktlig.
Vi har vært ute å lekt i snøen vi:D Og snekker er ferdig,yayyy!! Det vil si for denne gang:P
Nå sover gullet, og jeg styrer på med meny og handleliste;) Skal stor handle senere

Åh, ka ser du på da:)?
Mhm, ut å gå en tur da:)? Vi har vært utenfor huset og lekt i snøen:D Nå sover gullgutten:)
Jada, føler meg enda litt bedre faktisk så det er bra. Nå er det heller bekkenet som er værst...skal alltid være noe, haha..

Vi skal på svømming senere og storhandle. Skal lage handleliste og meny for uken mens gullgutten sover.
Charmed :P
Ja jeg tenkte nettopp at jeg får komme meg ut en tur :D Det er jo ikke ofte man opplever så flott vær på denne tiden :P vi hadde værtfall ikke det i fjor :P

Uff ja det skal alltid være et eller annet :o hvorfor må det være sånn, spesielt om vinteren? Jeg syns liksom alt virker SÅ mye lettere om sommern :P

Charmed :p
Ja jeg tenkte nettopp at jeg får komme meg ut en tur :D Det er jo ikke ofte man opplever så flott vær på denne tiden :p vi hadde værtfall ikke det i fjor :p

Uff ja det skal alltid være et eller annet :eek: hvorfor må det være sånn, spesielt om vinteren? Jeg syns liksom alt virker SÅ mye lettere om sommern :p

Haha, det så jeg en del på før:P
Nei, helt nydelig ute. Hvor bor du hen da?

Ja, helt enig der. Jg vil ha sommer:P

DSCN0140[1].JPG DSCN0141[1].JPG DSCN0142[1].JPG
Nå blir det stort og fint her...Hurra!!
Foran den glassdøren er spisestuen btw.

Ja det er det :) men de legger ut biletter for 3 måneder av gangen, så du være klær akkurat på minuttet for å få billett
Ikke bra og være hormonell og se på Ellen :p Tårene triller... hehe

Skjer det noe spennende på kurset ditt? Hehe
Litt forskjellig. CV og jobbsøknadskriving, interessetester, forelesninger om arbeidshelse, lovverk osv :)

Haha, det så jeg en del på før:p
Nei, helt nydelig ute. Hvor bor du hen da?

Ja, helt enig der. Jg vil ha sommer:p
Her begynte det som at jeg måtte ha noe å se på når jeg syklet hjemme om kvelden eller på dagen for å få tiden til å gå fortere :P så Charmed vant ellemelle runden:P haha men jeg ble jaggu trollbundet av serien gitt:P

Jeg bor i Sandefjord:D hva med deg?:)

Her begynte det som at jeg måtte ha noe å se på når jeg syklet hjemme om kvelden eller på dagen for å få tiden til å gå fortere :P så Charmed vant ellemelle runden:P haha men jeg ble jaggu trollbundet av serien gitt:P

Jeg bor i Sandefjord:D hva med deg?:)
Hææ jeg å bor i Sandefjord :D

Back
Topp