Skravletråd :)

Så koselig med besøk da. Er på jobb men er veeeldig rolig for min del i dag:) har 1 t igjen. Da blir det litt rydding, vasking og bytting av sengetøy + panting av flasker og litt handling:)
Stemmer, har korte dager på jobb du ja. Fungerer det bedre?

Ja blir veldig koselig, de to guttene har ikke sett hverandre siden vi var på ferie i sommer.

Stemmer, har korte dager på jobb du ja. Fungerer det bedre?

Ja blir veldig koselig, de to guttene har ikke sett hverandre siden vi var på ferie i sommer.
Det gjør det. Glad jeg har det for å sitte er ikke godt om dagene. Livmor med føtter i godt plantet opp i ribbebein på høyre side ca konstant

Venter ikke bare litt på ny mobil du eller? ;)
venter skikkelig :p
Har hatt en idiot mobil i over et år og kjøpte den som nødløsning siden gamle var på vei til å streike, var aldri planen at jeg skulle måtte ha den såpass lenge! og tro meg skal bli så utrolig deilig med en mobil som fungerer som den skal! :)

Sitter du å sporer den?:p
å ja hele tiden! frister å gå til coop og høre når en pleier å få inn pakker :p
For posten.se har nemlig regnet med at den kommer idag etter kl 18.00 og det er utrolig irriterende når coop stenger kl 19.00 :p så håper selvsagt at den kommer før! :p

Noen her som vet om når lege/jm prøver å høre etter hjerte lyd første gang?
mener å huske at de ikke ville sjekke med snuppa før etter 18 uker! fikk de til å gjøre det ved ca 15 uker da, men ville egentlig ikke da!
Men har skjønt det sånn at det er utrolig store forskjeller på det ifra sted til sted og person man møter

mener å huske at de ikke ville sjekke med snuppa før etter 18 uker! fikk de til å gjøre det ved ca 15 uker da, men ville egentlig ikke da!
Men har skjønt det sånn at det er utrolig store forskjeller på det ifra sted til sted og person man møter

Så sent?? Håpe jo at de prøver når jeg skal på 12 ukers kontroll :( får spørre alikevell...

Så sent?? Håpe jo at de prøver når jeg skal på 12 ukers kontroll :( får spørre alikevell...
Vet noen få prøver men ikke vanlig da, har noe med at det ikke alltid er mulig å høre såpass tidlig så kan skape unødvendige bekymringer :(

Det gjør de nok, men er ikke kjekt å se hvor redd de er :(

Har heldigvis gått greit med min, men det skjer ikke at jeg lar ham være alene hjemme i morgen ihvertfall

Back
Topp