LittleBiii
Forumet er livet
Fant min jeg da, får håpe du også gjør det
Så bra! Det håper jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant min jeg da, får håpe du også gjør det
Kan ringe de ogsåSå bra! Det håper jeg ogsåHvis ikke får jeg ta en tur i banken å høre om jeg kan få en ny en
![]()
Det synes jeg er fryktelig dårlig gjort av deg
liker ikke deg lengerNei dablir så bra!
Så braaaaDa er jeg bestilt februar![]()
Neida, ikke når du er sånn, selv om jeg skjønner du vil komme til februarmndDet gjør du johaha
Har lurt på det samme. Håper alt er bra og at hun bare trengte en bv pause i jula.Lurer på hvr Siljegulli ble av jeg , bleplutselig helt stille. Håper alt er bra med henne
God morgen. Hvordor er det siste vakt på lenge?God morgen ! Nå skal jeg på jobb å jobbe min siste vakt på lenge !
Håper den siste vakten din blir fin.God morgen ! Nå skal jeg på jobb å jobbe min siste vakt på lenge !
Får håpe det, om det er sånn kommer hun nok snart tilbakeHar lurt på det samme. Håper alt er bra og at hun bare trengte en bv pause i jula.
Hva driver du med i dag da Kengu?Får håpe det, om det er sånn kommer hun nok snart tilbake![]()
Tenkte faktisk på henne tidligere idagLurer på hvr Siljegulli ble av jeg , bleplutselig helt stille. Håper alt er bra med henne
RydderHva driver du med i dag da Kengu?![]()
Så koselig med besøk da. Er på jobb men er veeeldig rolig for min del i dagRydderFår besøk snart så da må det se litt ordentlig ut her
Venter ikke bare litt på ny mobil du eller?Titter innom hos dere en tur mens jeg venter på mobilen min som nå har kommet ganske langt men syns den bruker lang tid på de siste 30 min altså![]()