Skravletråd :)

Er lov om man ikke har lyst det da. Ikke alle som er like ivrig på sport:p
Følger litt med når Aafk spiller, men det er vel det :P Også ser en del når det er OL ;)

Følger litt med når Aafk spiller, men det er vel det :P Også ser en del når det er OL ;)
Okei, her følges det med på litt mer:)
Jeg ser ikke alt heller, for da hadde det blitt litt mye:p

Er nok gryteklart ja ;)
Men ikke røkt.
Om det er gryteklart så er det vel ferdig utvannet. Da er det bare å ta en stor kasserolle. Bruk bjørkepinner eller damprist som du fyller opp vann til akkurat det den stopper. Dampe på middels varme i ca 3 timer (til kjøttet lett løsnes fra benet) ;)

Om det er gryteklart så er det vel ferdig utvannet. Da er det bare å ta en stor kasserolle. Bruk bjørkepinner eller damprist som du fyller opp vann til akkurat det den stopper. Dampe på middels varme i ca 3 timer (til kjøttet lett løsnes fra benet) ;)

Må jeg ut å plukke bjørkepinner??? :o
Hva må jeg gjøre om den ikke er vannet ut da? Leste på pakka nå:står saltet og tørket bare ;)

Må jeg ut å plukke bjørkepinner??? :eek:
Hva må jeg gjøre om den ikke er vannet ut da? Leste på pakka nå:står saltet og tørket bare ;)
Hahaha :P Har du ikke damprist da? Ellers selger de slike pinner på butikken ofte ;)

Da må du vanne den ut. Alt kjøttet bør stå i vann i 1 døgn, og du bør skifte ut vannet 2-3 ganger ;)

Så stille her er..

Back
Topp