Følger litt med når Aafk spiller, men det er vel detEr lov om man ikke har lyst det da. Ikke alle som er like ivrig på sport![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger litt med når Aafk spiller, men det er vel detEr lov om man ikke har lyst det da. Ikke alle som er like ivrig på sport![]()
Det vil jeg tro gjorde deg godt, jaDet var veldig godt etter så lite nattesøvn![]()
Helst detHaha...eller det ja![]()
Bla, bla, blaHar alltid rett jeg![]()
Så da er jo spørsmålet om jeg får sove i natt igjenDet vil jeg tro gjorde deg godt, ja![]()
Tror det er du som ikke helt har skjønt detJøss??? Dere har virkelig ikke skjønt det![]()
Din tullingBla, bla, bla![]()
Okei, her følges det med på litt merFølger litt med når Aafk spiller, men det er vel detOgså ser en del når det er OL
![]()
Det hadde det nok daOkei, her følges det med på litt mer
Jeg ser ikke alt heller, for da hadde det blitt litt mye![]()
Du har kjøpt oppskjært sant? Står det på om det er gryteklart eller ikke?![]()
Sov godt og god tur i morgenNattaSverige i morra tidlig
![]()
Om det er gryteklart så er det vel ferdig utvannet. Da er det bare å ta en stor kasserolle. Bruk bjørkepinner eller damprist som du fyller opp vann til akkurat det den stopper. Dampe på middels varme i ca 3 timer (til kjøttet lett løsnes fra benet)Er nok gryteklart ja
Men ikke røkt.
Takk for detDet skal du få lov til![]()
Da er vi toHar ikke fulgt med jeg![]()
Bra det ikke bare er megDa er vi to![]()
Om det er gryteklart så er det vel ferdig utvannet. Da er det bare å ta en stor kasserolle. Bruk bjørkepinner eller damprist som du fyller opp vann til akkurat det den stopper. Dampe på middels varme i ca 3 timer (til kjøttet lett løsnes fra benet)![]()
HahahaMå jeg ut å plukke bjørkepinner???
Hva må jeg gjøre om den ikke er vannet ut da? Leste på pakka nå:står saltet og tørket bare![]()
Jeg ser på kampSå stille her er..