Høres herlig utDa blir det film (Frozen), kakao og kos med mannen![]()
Nyt kvelden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres herlig utDa blir det film (Frozen), kakao og kos med mannen![]()
Neidafår ikke opp varsel med engang dere qouter meg
kommer 15-20 min etterpå
![]()
Hva?!Liker ikke shopping jeg![]()
Nettopp.. er det noe jeg trenger eller skal ha, drar jeg på handletur.. shopping er for meg mer å gå rundt å kikke og handle uten at det er planlagtNår jeg må, og vet hva jeg skal ha er det greit nok![]()
Man shopper jo bare det som er nødvendig velHaha. Får helt fnatt av å gå på kjøpesenter og liker ikke å bruke unødvendige penger![]()
Unødvendig? Det er jo ALLTID noe man TRENGER![]()
Får ikke vasler jeg![]()
Ikke se på megKoselig å se deg også
Ser dere har skravle litt siden i går kveld også![]()
![]()
Nettopp.. er det noe jeg trenger eller skal ha, drar jeg på handletur.. shopping er for meg mer å gå rundt å kikke og handle uten at det er planlagt![]()
Takk for detSå koselig av deg å stikke innom
Hatt en fin dag?
Man shopper jo bare det som er nødvendig vel![]()
Ikke jeg hellerFår ikke vasler jeg![]()
Kjedeligså er så vanskelig å viiiite når dere har svart
må jo holde tritt med dere så jeg ikke plutselig kommer på tirsdag med et bilde av en g,test
![]()
Haha.. skjønner ikke hva du menerHar ikke det inntrykket oftehaha
Har verken tid eller penger til det ;-) og liker det heller ikke.. blir bare til at jeg går rundt å surrer, for kjøper jo ikke noe jeg ikke må haJa helt enig, og det er for meg uforståelig at noen syns er gøyhaha
Takk for det
Hatt en hektisk men koselig dag!
Du da?
Har verken tid eller penger til det ;-) og liker det heller ikke.. blir bare til at jeg går rundt å surrer, for kjøper jo ikke noe jeg ikke må ha