Er enig med deg på mange måter.. blir ikke så mange turer i året for å si det sånn.. når jeg må ;-)Haha. Får helt fnatt av å gå på kjøpesenter og liker ikke å bruke unødvendige penger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er enig med deg på mange måter.. blir ikke så mange turer i året for å si det sånn.. når jeg må ;-)Haha. Får helt fnatt av å gå på kjøpesenter og liker ikke å bruke unødvendige penger![]()
Tror jeg sier at diskusjonen avsluttes her jegHahaliker best iPhone til vanlig, men når det gjelder denne appen så er Android best
![]()
Så heldig dere er daDet har faktisk kommet litt her![]()
Jeg er her nåHvor ble det av alle når jeg endelig kom hit da?
Haha...helt greit for megTror jeg sier at diskusjonen avsluttes her jeg![]()
Jeg er også her nåJeg er her nå![]()
Høres bra utHaha...helt greit for meg![]()
Det er vel ikke så ille? Hehe![]()
Så koselig å se degJeg er også her nå![]()
Koselig å se deg ogsåSå koselig å se deg![]()
Derfor er nettshopping mye bedre![]()
Tror folk har flyttet inn her195 innlegg siden sist jeg var innom, dere er spinna gærn![]()
Finnes de på netflix eller?Det syns jeg du skal gjøre ja![]()
Er enig med deg på mange måter.. blir ikke så mange turer i året for å si det sånn.. når jeg må ;-)
Gidder ikke jeg hellerSå om noen har qouta mine innlegg å ikke fått svar så er det for at jeg ikke gidder å bla meg tilbake![]()
Unødvendig? Det er jo ALLTID noe man TRENGERFortsatt unødvendige penger som jeg ikke klarer å bruke![]()