Nei så klart, ikke sånn mentBare sånn personlig så har jeg veldig lyst å oppleve å kunne amme, men går det ikke så er det jo ikke så mye å gjøre med saken. Flaskestunder kan være like fint det
![]()
Det er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei så klart, ikke sånn mentBare sånn personlig så har jeg veldig lyst å oppleve å kunne amme, men går det ikke så er det jo ikke så mye å gjøre med saken. Flaskestunder kan være like fint det
![]()
Noen spesiell grunn til at han må bli på sofaen?![]()
Det er ikke noe nederlag om man ikke før det til heller! Jenta mi er flaskebarnmen fikk ikke melk, så mye annet kunne jeg ikke gjøre! Jeg pumpet hver 30 min for å få igang melken og hun lå imellom der. Det ble ingen kos og mye gråt og såre bryst. Så da sa jeg nei. Kjempe kos med flaskejente
![]()
Her er det egentlig ganske ofte
PS: Nabohuset er til salgs![]()
Nå MÅ jeg sove så jeg kan stå opp igjen om 5-6 timer![]()
De kan ofte være det desverreHan er en tosk!
Egentlig ja! Men han sover på sofaen og der får han bli i natt![]()
Det er jo ikke bra. Skal ikke bli sett ned på av slik grunnDet er detmen husker at man nesten så ned på en for at en ikke ammet... Men slik ble det
spent på denne gangen da?
Verdt et forsøkVi blir nok her. Du får sende litt hitover![]()
Det er detmen husker at man nesten så ned på en for at en ikke ammet... Men slik ble det
spent på denne gangen da?
God natt igjenGod natt jenter![]()
Det er jo ikke noe du kunne noe for da!
Ille at andre skal kunne tråkke sånn på de som ikke klarer å amme. Viktigste er jo at barnet får næringDet var det ikke. Men husker jeg følte meg som en dårlig mor.
De kan ofte være det desverreHva har han gjort da?
Hvorfor det? Her er det jeg som ligger på sofaen![]()
Ille at andre skal kunne tråkke sånn på de som ikke klarer å amme. Viktigste er jo at barnet får næring
HahaNei, han skjønner bare ingenting... Skal jo klare å vaske hele huset å alt når man er dårlig... Men håper han har vondt i morgen!![]()
God nattMen nå skal jeg sove! God natt
Det er jo ikke noe man kan noe for heller..Ille at andre skal kunne tråkke sånn på de som ikke klarer å amme. Viktigste er jo at barnet får næring