Skravletråd :)

Nei så klart, ikke sånn ment :) Bare sånn personlig så har jeg veldig lyst å oppleve å kunne amme, men går det ikke så er det jo ikke så mye å gjøre med saken. Flaskestunder kan være like fint det :)

Det er det :) men husker at man nesten så ned på en for at en ikke ammet... Men slik ble det :) spent på denne gangen da?

Det er ikke noe nederlag om man ikke før det til heller! Jenta mi er flaskebarn :) men fikk ikke melk, så mye annet kunne jeg ikke gjøre! Jeg pumpet hver 30 min for å få igang melken og hun lå imellom der. Det ble ingen kos og mye gråt og såre bryst. Så da sa jeg nei. Kjempe kos med flaskejente :D

Nevøen min er også flaskebarn fordi søstra mi ikke hadde nok melk.
Gikk veldig fint det :)

Det er det :) men husker at man nesten så ned på en for at en ikke ammet... Men slik ble det :) spent på denne gangen da?
Det er jo ikke bra. Skal ikke bli sett ned på av slik grunn :(

Det er jo ikke noe du kunne noe for da!

Det var det ikke. Men husker jeg følte meg som en dårlig mor.
Ille at andre skal kunne tråkke sånn på de som ikke klarer å amme. Viktigste er jo at barnet får næring

Ille at andre skal kunne tråkke sånn på de som ikke klarer å amme. Viktigste er jo at barnet får næring
Det er jo ikke noe man kan noe for heller..

Får vel prøve å legge meg jeg og. Regner med det blir litt netflix først. God natt :)

Back
Topp