Men du kunne likevel? Jeg er redd jeg ikke skal kunne, men hørtmange med det samme si det går bra med brystskjold![]()
Ammet nr 1 i kun 2.mnd
Nr 2 fullammet jeg i 9.mnd
Nr 3 fullammet jeg i 6 mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du kunne likevel? Jeg er redd jeg ikke skal kunne, men hørtmange med det samme si det går bra med brystskjold![]()
Har ikke mere dent!!! Hvordan skal denne natten gå![]()
OffaEr mannen hjemme å kan kjøre å kjøpe på bensinstasjon eller noe da?
![]()
Håper virkelig å kunne amme. Er jo litt av opplevelsen føler jegKan være problemer om man har stor og små brystom man får melk, om barnet er flink til å suge...
Fikk gjort det litt da hvertfallAmmet nr 1 i kun 2.mnd
Nr 2 fullammet jeg i 9.mnd
Nr 3 fullammet jeg i 6 mnd![]()
Du må få mannen til å kjøre etter mer![]()
Så dumt :/Vi har ikke bensinstasjon herikke i nærheten i hvertfall...
Haha, må jo leve litt farlighahahaJeg digger deg!
Vi har ikke bensinstasjon herikke i nærheten i hvertfall...
Håper virkelig å kunne amme. Er jo litt av opplevelsen føler jeg![]()
Her er det egentlig ganske ofteHaha, må jo leve litt farlig
Synd det skjer veldig sjelden her![]()
Samme hvor langt han må kjøre vel?haha
Nå MÅ jeg sove så jeg kan stå opp igjen om 5-6 timer![]()
Nei så klart, ikke sånn mentDet er ikke noe nederlag om man ikke før det til heller! Jenta mi er flaskebarnmen fikk ikke melk, så mye annet kunne jeg ikke gjøre! Jeg pumpet hver 30 min for å få igang melken og hun lå imellom der. Det ble ingen kos og mye gråt og såre bryst. Så da sa jeg nei. Kjempe kos med flaskejente
![]()
God nattNå MÅ jeg sove så jeg kan stå opp igjen om 5-6 timer![]()
Noen spesiell grunn til at han må bli på sofaen?Egentlig ja! Men han sover på sofaen og der får han bli i natt![]()