Så vondt jeg har i magen akkurat nå tror jeg ikke jeg kommer meg noen plass :/Da må du komme hit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så vondt jeg har i magen akkurat nå tror jeg ikke jeg kommer meg noen plass :/Da må du komme hit![]()
Men den ser litt skjev ut så da ser jeg det ikke er på selve testen![]()
2 på el-test og 1 på g.test. Hvor mange ser han da?Sant du er enig at det kun er to streker på EL testen?han gir seg ikke
![]()
Da har vel kanskje kroppen og spira tatt til seg noe næring?![]()
2 på el-test og 1 på g.test. Hvor mange ser han da?![]()
Sant du er enig at det kun er to streker på EL testen?han gir seg ikke
![]()
Men det kan se ut som en skygge på g.testen da, men synes den ser skjev ut og da er det jo noe på bildet og ikke testenTo på beggetroooor han ønsker for hardt
![]()
Men det kan se ut som en skygge på g.testen da, men synes den ser skjev ut og da er det jo noe på bildet og ikke testen![]()
Da er jeg spent på morgendagens testHan ser jo testen i livefår teste med morgenurin, så kanskje han gir seg
![]()
Så vondt jeg har i magen akkurat nå tror jeg ikke jeg kommer meg noen plass :/
Vet ikkeHvorfor så vondt?![]()
Da er jeg spent på morgendagens testNoen symptomer da?
Kan jo absolutt tyde på noeKun sykt ømme niplerhar ikke klart å ha bh på meg på 2 dager
![]()
Vet ikkeIkke akkurat vondt heller, men fryktelig ømt på en måte også med periodevis stikking
![]()
Jeg ser på begge?
Kan jo absolutt tyde på noe![]()
Gå å legg degdet er bare EN på graviditetstesten
![]()
Er mulig å få symptomer så tidligEL testen var positiv 30.11, altså 5-6 dager siden![]()
Syns jeg ser to jeg og. Men skal legge meg nå, så får vi se i morgen![]()
![]()
Nei, det er ikke detHøres ikke noe gøy ut![]()