Skulle jo bake og i selskap. Håper jeg våkner frisk i morgenDet har ikke jeg heller tid til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle jo bake og i selskap. Håper jeg våkner frisk i morgenDet har ikke jeg heller tid til![]()
Det skjønner jegTakk for det. Passer dårlig å bli syk i desember![]()
bra det daAlt er spm regel glemt når jeg står opp![]()
Åsså blir man sååå skuffa...Det er veldig godt, også er det noen få som smaker pyton![]()
Hvilke funksjoner da?God kveld, damer! Er det fleire som har Android-app som har mista fleire funksjonar i appen i dag?
Veeeeldig skuffa!Åsså blir man sååå skuffa...
Uff så kjipt... Dårlig gjort av han da syns jeg. Unødvendig...Takktakk
Hormonell + motgang (ting går ikke som planlagt) + sambo går på døra, blir sint og smeller den i veggen så det blir styyygt stort merke (barneromdøren) = sipping og hormonkrise
Han er en hissigpropp. Er ikke første som går i stykker. Gått noe ps kontroller og litt sånnUff så kjipt... Dårlig gjort av han da syns jeg. Unødvendig...
God nattNei nå lurer jeg på å legge megnatta
![]()
Natta. Holdt på å ombestemme meg når jeg hørte torden. Men det gav seg så jeg køyerGod natt![]()
Jeg og sambo har en diskusjon, hvor han mener jeg er gravid og jeg sier det ikke går ann pga el var for 5 dager siden, tok en test for å bevise til han men han sier han ser to streker og jeg ser EN![]()
Kan dere fortelle min sambo at det bare er EN strek på testen?![]()
Synes nesten eg skimtar ein svaaak strek?
La en EL test sammen med den andre for å se, her er også med farge![]()
Er ikkje enkelt å seie, men synes også at eg ser to strekar - så vidt.
Men har du fleire EL strimler? Dei seier at den blir positiv om du er gravid og![]()
Lykke til![]()