Fylte horn, grove rundstykker, pepperkaker, krumkaker, kransekakestenger, brune pinner, havreflarnHeheHva mer har du tenkt å bake til jul da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fylte horn, grove rundstykker, pepperkaker, krumkaker, kransekakestenger, brune pinner, havreflarnHeheHva mer har du tenkt å bake til jul da?
Da har du å gjøre på hvertfallFylte horn, grove rundstykker, pepperkaker, krumkaker, kransekakestenger, brune pinner, havreflarn![]()
Ja, jeg har detDa har du å gjøre på hvertfallHøres godt ut alt sammen.
Jeg også er veldig glad i å bakeJa, jeg har det
Liker godt å bake da![]()
NAM! Men fikk smånoia sist gang jeg spiste den, det bar altfor mye smør på det fyllet. Ikke godt!Den gule kremmen på toppen... Herreguuuud!!![]()
Baker du noe til jul da?Jeg også er veldig glad i å bake![]()
Baker boller og vaniljeboller (det gjør jeg jo ofte ellers også), pepperkaker, julemenn, konfektkjeks, sara bernard og kransekekakestengerBaker du noe til jul da?![]()
Ikke bra når det er for mye eller for lite smør :/ Må være perfektNAM! Men fikk smånoia sist gang jeg spiste den, det bar altfor mye smør på det fyllet. Ikke godt!
Hørtes ut som mye godt der ogsåBaker boller og vaniljeboller (det gjør jeg jo ofte ellers også), pepperkaker, julemenn, konfektkjeks, sara bernard og kransekekakestengerVurderer å prøve meg på karameller for første gang i år også
![]()
Det smakte smør liksomIkke bra når det er for mye eller for lite smør :/ Må være perfekt![]()
Ja. Jeg bruker å rulle til en bolle. Så trykker jeg den forsiktig flat og legger litt vaniljekrem på midten. Tar opp kantene og fester slik at det ikke er hull noen plass og den beholder "bolleformen" også setter jeg den ned i en muffinsformHørtes ut som mye godt der også
Hvordan lager du vaniljeboller? Fylles de med vaniljekrem eller?
Høres ikke godt utDet smakte smør liksom![]()
Det hørtes jo veldig godt ut daJa. Jeg bruker å rulle til en bolle. Så trykker jeg den forsiktig flat og legger litt vaniljekrem på midten. Tar opp kantene og fester slik at det ikke er hull noen plass og den beholder "bolleformen" også setter jeg den ned i en muffinsformVanskeligste er det å får pakket inn vaniljekremmen men passe på at den er fin og glatt
Går helt sikkert an å bare bake bollen vanlig, lage et lite hull og sprøyte inn krem, men jeg er blitt så vant til å gjøre det på denne måten
![]()
De er kjempegode. Hvis vi har besøk setter jeg fram og pynter med melis og noe strøssel på toppen. Kan fint fryses. Egentlig bedre å fryse å bare ta opp når man skal ha for om det ligger i romteperatur særlig lenger enn 1-2 dager synes jeg vaniljekremmen får litt ekkel smakDet hørtes jo veldig godt ut da
Må prøves en gang, men nå tror jeg ikke det blir før neste år![]()
Ja, det skjønner jeg godt. Alltid greit å kunne ha litt forskjellig i fryserenDe er kjempegode. Hvis vi har besøk setter jeg fram og pynter med melis og noe strøssel på toppen. Kan fint fryses. Egentlig bedre å fryse å bare ta opp når man skal ha for om det ligger i romteperatur særlig lenger enn 1-2 dager synes jeg vaniljekremmen får litt ekkel smak![]()
Har heldigvis ikke så mange, og er allerede begyntogså skal jeg ordne litt fotokalendere og slikt til besteforeldre, oldeforeldre ++ går fort unna når jeg kommer i gang
![]()
Heisann
Kommet hjem fra skogtur. Satt en deig til heving
Enn der da?
Hva har du gjort?Bahhh!! Så forbanna og irritert på meg selv. Jeg må være største rotehue ever!!!![]()
Joda, delvis kontroll i alle fallHøres jo ut som du har kontroll daBlir noen fotokalendere her også
![]()